Rigtig Ked - gravid og negative bekendte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

mor-til-vanessa

først et KÆMPE 

synes da slet ikke det lyder som en særlig sød familie du har. kan virkelig godt forstå at du er ked af det. det sårer virkelig når man ikke føler andre deler glæden med en.

men den familie som ikke kan være glade på dine vegne og med dig, synes jeg slet ikke fortjener dig eller din lille beds når den kommer. så synes du skal få dem ud af dit liv og fokusere på dem der er det værd og dem der kan dele din glæde. selvom det er hårdt. men se sådan på det at det er deres tab. og jeg er sikker på at DE kommer til at fortryde det. 

med hensyn til din veninde, synes jeg at du skal tage en snak med hende om at du ikke føler at hun vil hører på dig og at det kun er hende der må fortælle. måske hun slet ikke er klar over det, fordi hun bare er på sin egen lyserøde sky. er sikkert på at i vil få meget glæde af hinanden hvis i får talt ud om det.

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

først et KÆMPE 

synes da slet ikke det lyder som en særlig sød familie du har. kan virkelig godt forstå at du er ked af det. det sårer virkelig når man ikke føler andre deler glæden med en.

men den familie som ikke kan være glade på dine vegne og med dig, synes jeg slet ikke fortjener dig eller din lille beds når den kommer. så synes du skal få dem ud af dit liv og fokusere på dem der er det værd og dem der kan dele din glæde. selvom det er hårdt. men se sådan på det at det er deres tab. og jeg er sikker på at DE kommer til at fortryde det. 

med hensyn til din veninde, synes jeg at du skal tage en snak med hende om at du ikke føler at hun vil hører på dig og at det kun er hende der må fortælle. måske hun slet ikke er klar over det, fordi hun bare er på sin egen lyserøde sky. er sikkert på at i vil få meget glæde af hinanden hvis i får talt ud om det.

held og lykke

tusind tak, overvejer det også en hel del, angående veninden, for føler virkelig hun er selv fokuseret, og meget negativ hvis jeg endlig får lov at sige lidt, selv da hun så det vi havde lavet på børneværelset, virkede hun bare negativ og sagde stort set intet, og er begyndt at blive lidt i tvivl om der kan ligge noget jalousi/misundelse ind over bla ang 3d scanningen, da de ikke har så mange penge og har gæld, hvor vi har hus, og god økonomi, og værelse til den lille, hvor de må bruge et værelse til flere ting og den lille.

Anmeld

24. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

tusind tak, overvejer det også en hel del, angående veninden, for føler virkelig hun er selv fokuseret, og meget negativ hvis jeg endlig får lov at sige lidt, selv da hun så det vi havde lavet på børneværelset, virkede hun bare negativ og sagde stort set intet, og er begyndt at blive lidt i tvivl om der kan ligge noget jalousi/misundelse ind over bla ang 3d scanningen, da de ikke har så mange penge og har gæld, hvor vi har hus, og god økonomi, og værelse til den lille, hvor de må bruge et værelse til flere ting og den lille.

jo det kan da godt være hun er misundelig. misundelse er en grim til. men hendes problem. men synes du skal snakke med hende og hvis hun forsætter med at være ego, så kan du jo gøre det op med dig selv om hun skal være en del af dit liv

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

jo det kan da godt være hun er misundelig. misundelse er en grim til. men hendes problem. men synes du skal snakke med hende og hvis hun forsætter med at være ego, så kan du jo gøre det op med dig selv om hun skal være en del af dit liv

ja tror dte vil være en god ide, er jo et sted ikke min skyld vi har bedre økonomi, og synes jo ikke jeg blærer mig eller andet, da vi jo bare er en helt almindelig familie, som glæder os. Men ja håber da hun vil forstå, hvis ikke må det jo være hendes tab, måske jeg skal være mere hård, og msåke også en smule ego og tænke mere på mig selv om specielt nu hvor vi får en lille ny til verden inden længe

Anmeld

24. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

ja tror dte vil være en god ide, er jo et sted ikke min skyld vi har bedre økonomi, og synes jo ikke jeg blærer mig eller andet, da vi jo bare er en helt almindelig familie, som glæder os. Men ja håber da hun vil forstå, hvis ikke må det jo være hendes tab, måske jeg skal være mere hård, og msåke også en smule ego og tænke mere på mig selv om specielt nu hvor vi får en lille ny til verden inden længe

synes i hver fald du kan prøve at tale med hende først.

kan jo også være at hun føler hun ikke er på jeres "niveau" og føler hun ikke kan sige de samme ting som i kan.

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

synes i hver fald du kan prøve at tale med hende først.

kan jo også være at hun føler hun ikke er på jeres "niveau" og føler hun ikke kan sige de samme ting som i kan.

ja, må få en snak med hende, og få opklaret mysteriet, kan jo være der ligger noget bag, eller at vi bare ligger forskelligt med ønsker og måske er vokset hver sin vej, hen af årene. Hun er feks meget glad for mærker og udseende hvor jeg er mere praktisk anlagt, undersøgte grundigt inden valg af barnevogn hvad der passede til os, og behov og om den kunne være i bilen, hvor hun så en og tænkte nøj den er fed og den har det mærke jeg gerne vil ha den snupper jeg, råd eller ej (hende selv der har fortalt dette) hun aner intet om vognen ud over farve, heller ik om den kan være i deres bil, så ja må se at få lyst hvad det evt handler om, og måske om vi skal psøve at mødes mere på midten, eller om vi er kommet så langt fra hinanden vi må gå hver vores vej, er jo desværre ikke utænkeligt

tak for de gode råd

Anmeld

24. september 2010

klmf

Ej.... Det kan jeg godt forstå du er ked af. Det er da så dejligt at være gravid og føle sig helt speciel fordi man går og gror et lille nyt menneske inde i maven Så stort tillykke, det er da dejligt at være gravid

Den veninde der... Ud til højre indtil hun får hovedet ud af numsen. Snak om alt andet!

Mosteren... Uuh, den er godt nok svær!!! Øv altså hvor træls det skal være sådan.

Men du er gravid og det er dejligt og den følelse må ingen få held til at tage fra dig!

Anmeld

24. september 2010

millesofie

lige et

hvor er det øv, men husk det er din gavditet og selvfølgelig må du glæde dig

op med hoved og tænk posetivt og lad din veninde vide hvordan du har det, for før du siger det, før får du ikke ro i dit sind (jeg ved det for jeg har været der og mistet en på det)

og så del din glæde med dem som gerne vil dele den med dig.. hold dig fra din moster (måske også den anden) og prøv at gå ud og lave noget du godt kan lide og del så dine glæde med os herinde vi vil gerne se høre og lytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.