Øv er bare rigtig ked
Er anonym da jeg ikke vil genkendes, for vil ikke såre nogen, men har bare sådan brug for at komme ud med det her 
Det er ikke fordi der slet ikke er nogle som er glade, på vores vegne over vores kommende bebs, men synes bare der er rigtig mange i vores nærhed der bare vireker så nedladende/ligeglade, negative osv det sårer bare SÅ meget
Min veninde er også gravid, og er ca 1 mdr længere henne end jeg selv, hun har hele tiden fokuseretenormt på sig selv, og jeg har trods graviditeskvlame + div mange andre symptomer, støttet hende, og haft hende meget i røret hvis der var noget, hver gang hun var til scanning fik jeg beskeden, ej du skal bare glæde dig til den næste det er så specielt, som om mit ikke var, og har været så sårende, at hun sad timevis og snakkede om sig selv, men jeg ikke måtte dele min glæde, jeg var til tidlig scanning da hun fik nakkefold, jeg fik nakkefold da hun fik Md og da jeg fik lavet 3D scanning, gad hun slet ikke høre om det, for hun ahvde ik fået det lavet, men overvejer det...
min svoger virker meget negativ, måske misundelse over han ikke selv har kone og venter barn, men er da et sted sårende. min stedmor nedgjorde vores valg om 3D scannning, og mine mostre, hvor jeg har haft godt forhold til den ene, sagde da jeg fortalte jeg var gravid, jaja lad os nu lige se, og da jeg så bekendtgjorde det på facebook, kom der bare et: tillykke, og de havde virkelig såret mig fordi de var så afvisende da jeg delte min lykke med dem, som om det værste ville ske, den ene sagde endda hun ikke kunne være glad på mine vegne vejne før jeg var ovre de første 3 mdr
delte billederne fra 3d med min mormor som straks delte nyheden med resten af familien (de deler alt med hinanden, og da min ene moster er psykisk syg er hun meget afhængig af min mormor og derfor går alt som en steppebrand, bla pga min mosters "behov" for at kontrollere alt, og bla nedgøre mig, og alt jeg gør, hun har endda været skyld i ingen kom til min julefrokost, og at familien, på nær min mor og søskende, udeblev fra min fødselsdag) men det gjorde, at hun nedgjorde de billeder jeg havde fået lavet, og blev ved med at det ikke var noget særligt, jordemoder var ik noget særligt, og at min graviditet ik var noget særligt
Føler bare lidt at der er så mange som bare er så negative og virkelig siger de forkerte og sårende ting, hvoraf den ene jo, gør det meste meget bevidst, og ved slet ikke hvordan jeg skal tackle det, og det gør bare så ondt, at folk ikke kan lade mig være glad og at de alle sammen er så egoistiske og selvcentreret 
Synes bare ikke det er fair at komme med sådan noget, og jeg ikke må glæde mig, det har kun ført til jeg tager mere afstand bla til veninden, og har allerede mistet 1 i svinget fordi den måde hun var på omkring jeg var blevet gravid, bare var Dråben.
øv også 

Hvorfor kan folk ikke bare glæde sig eller holde deres k..ft