Vi er så meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

det er super hyggeligt men hold fast der skal laves MEGET.
Jeg er en person der skal have alt lavet asap, så jeg ville ikke magte det og overskue det.
Men hvi i kan det så slå til, nu hvor det vil stille jer bedre.Udefra ser det så fint ud

ha ha... jeg husker tydeligt en meget gravid Sarah.... som samlede køkken i nattens mulm og mørke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

det ser rigtig hyggeligt ud.... jeg har boet op og ned af helsingør motorvejen... i Gentofte.... det var ikke til at holde ud!

vi bor jo også ret tæt på motorvejen. men den kan kun høres meget fjernt når der er helt stille udenfor

Anmeld

25. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det ser rigtig hyggeligt ud.... jeg har boet op og ned af helsingør motorvejen... i Gentofte.... det var ikke til at holde ud!

vi bor jo også ret tæt på motorvejen. men den kan kun høres meget fjernt når der er helt stille udenfor

Det er så svært at finde ud af hvad pokker vi skal gøre... vi har været derude idag igen... efter 10 min. hører vi ikke bilerne på motorvejen længere og inde i huset kan man slet ikke høre dem...

vi tænker og tænker....

Anmeld

25. september 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha... jeg husker tydeligt en meget gravid Sarah.... som samlede køkken i nattens mulm og mørke....

hahahaha mine veninder og svigerinde snakker stadig om det.. Det er nemlig helt korrekt.. hahaha...
De spørger, nå Sarah hvad skal der samles denne gang..

Anmeld

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

hahahaha mine veninder og svigerinde snakker stadig om det.. Det er nemlig helt korrekt.. hahaha...
De spørger, nå Sarah hvad skal der samles denne gang..

var der ikke noget med at i skulle have ny sofa? ellers må du hænge hylder op eller sortere i skabe og skuffer

Anmeld

25. september 2010

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

var der ikke noget med at i skulle have ny sofa? ellers må du hænge hylder op eller sortere i skabe og skuffer

sofa har vi fået, jeg har ordnet den lilles værelse og indrettet isaacs nye værelse med nye reoler, seng, wall stickers. Fået sat nye lamper op og fået en væg mellem stue og spise stue, malet en væg, flyttet soveværelse osv osv.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.