Vi kigger jo lidt på en gård... vi har været derude flere gange nu og det tiltaler os begge rigtig meget!
6 km fra Odense, lille by, isoleret (dvs uden tætte naboer), god skole og gode institutioner, masser af udendørsplads, masser af plads til at kunne lave gildesal, værksted m.v., plads til at have lidt dyr (hund, høns, marsvin). 4 gode værelser + stue.
Tilgengæld skal der laves virkelig meget ved det... altså ved hovedhuset, laderne må stå som de gør indtil der bliver tid, penge og overskud. Der skal hives gulvtæpper af overalt og afhøvles gulv. Tapet ned og males, væltes 2 vægge, nyt køkken, lofter brækkes ned m.v.
MEN... vi (læs Carsten) har jo gjort det meste her selv... og han kan jo nok...
En anden dum ting er at det ligger tæt ved motorvejen... det er nok det største minus, men vi ved ikke om det er et minus... vænner man sig til larmen?
Altså igår gik vi rundt derude 1 time og kiggede, og efter 10 min. hørte jeg ikke bilerne på motorvejen længere, inde i huset kunne de stort set ikke høres.... men allerlængst væk i "parken" var de tydelige.
Samtidig har jeg svært ved at sige farvel til dette hus, med alt det vi har gået og lavet på det.... men vi er ret sikre på at vi ikke synes Liva skal vokse op her.... og et eller andet sted er det så måske bedre at flytte inden hun starter i skole... men jeg får ondt i maven af at tænke på at hun skal skifte børnehave....
NØJ hvor er det svært altså!!!!!
Hvis i vil kigge tog jeg en masse billeder derude igår, både af hus og lader m.v.
http://picasaweb.google.com/tina1978/Garden#
Anmeld