Milka skriver:
det er jeg meget ked af at høre pernille, det er bare så hårdt når det er sådan 
hvorfor er freja vågen så mange gange??
Det er nok en reaktion på at være startet i vuggestue og være blevet storesøster oveni hinanden.
Hun er virkelig ked af det, og når hun er blevet krammet og trøstet i et par minutter lægger hun sig pænt ned og sover igen, så jeg kan ikke rigtigt se andre udveje end at kramme hende og være der når hun er ked.
Hvis hun kunne sove i vores seng fik hun lov til det, men hun kan simpelt hen ikke finde ud af det, så jeg må rende hele natten.
Rune gjorde det gerne men jeg vågner af hende og det gør han ikke, så hun vækker mig og jeg skal så vække ham - men jeg er jo alligevel vågen så jeg går som oftest bare derind selv.
Og Silja insisterer på at 8 uger gamle babyer spiser hver 3. time - også om natten, selvom en flaske BURDE kunne mætte hende lidt længere. Og fordi hun insisterer på at spise hver 3. time bliver hun ikke sulten nok til at spise mere end 80-120 ml, hvilket betyder at hun bliver sulten igen 3 timer senere.
Jeg har prøvet at trække hende lidt i håb om at hun blev mere sulten, så hun ville spise mere, men at undlade at give babyen mad OMGÅENDE efter hun har indikeret den mindste smule sult udløser et skrigeri, der sagtens kan fortsætte i halve og hele timer - sjovt nok er den eneste måde at slukke hende på at proppe en flaske i halsen på hende.
Babyer altså!
Anmeld