happy dance!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor fedt,tillykke med detOg dejligt billede af smukke Thorsen tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

lion

Håber snart de slipper med den maven.

Hvor er det bare fedt at de snart har plads tættere på, det gør jo tingene lidt lettere.

Anmeld

24. september 2010

JustAnotherName

weeeee!!! vi er lige blevet tilbudt pladser i vores ønskede vuggestue, den som ligger 3 minutter væk, i midten af oktober

i begriber ikke hvor lykkelig jeg er!!

hvor bliver det bare godt, ikke at skulle frem og tilbage de 4 km, to gange om dagen

det var bare det jeg ville sige vi har det meget bedre selvom pigerne stadig er hjemme (10 dage nu) – diarreen vil ikke rigtig slippe sit tag og så må de jo ikke komme i vuggestue.

nå, men knus fra os!

Wuhuu, sikke dejligt det bliver for Jer. Fedt! Tillykke med den store lettelse i hverdagen. Jeg håber det viser sig at være det skønneste sted for pigerne at være. Jeg er sikker på, at det hele vil blive så godt for både dem og dig.

Knus 

Anmeld

24. september 2010

ooo

Hvor er det fedt at høre at bøtterne nu kommer i vuggestue tæt på hvor i bor, så skal du ikke ud og cykle så langt med dem i løbet af vinteren.

Og selvom de stadig er syge, så ser de nu dejlige ud alligevel.

Anmeld

24. september 2010

Milka

Skouboe skriver:

Desværre sover hun elendigt om dagen

det problem havde jeg også, pigerne var aldrig gode til at sove om dagen før vi gik over til kun én lur. men det ligger jo langt ud i fremtiden for smukke silja

men hun sover godt om natten? hvor mange gange skal du op? er hun kommet over i sit eget værelse?

Anmeld

24. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

det problem havde jeg også, pigerne var aldrig gode til at sove om dagen før vi gik over til kun én lur. men det ligger jo langt ud i fremtiden for smukke silja

men hun sover godt om natten? hvor mange gange skal du op? er hun kommet over i sit eget værelse?

Jeg er oppe med Silja 1-2 gange hver nat og med Freja 6-8 gange.

Problemet med at hun ikke sover om dagen viser sig nu - hun har nu skreget onf/off siden kl 19 og sover stadig ikke. Vi får hende til at falde i søvn og 15-20 minutter efter skriger hun igen.¨

Silja er lige rykket ind på sit eget værelse her til aften, så satser jeg på at få lidt mere søvn, fordi hun sover så uroligt.

Jeg må indrømme at jeg lige i dette øjeblik er klar til at gå hjemmefra og blive væk et par dage. Jeg orker hende ikke mere lige nu.

Anmeld

24. september 2010

Milka

Skouboe skriver:

Jeg er oppe med Silja 1-2 gange hver nat og med Freja 6-8 gange.

Problemet med at hun ikke sover om dagen viser sig nu - hun har nu skreget onf/off siden kl 19 og sover stadig ikke. Vi får hende til at falde i søvn og 15-20 minutter efter skriger hun igen.¨

Silja er lige rykket ind på sit eget værelse her til aften, så satser jeg på at få lidt mere søvn, fordi hun sover så uroligt.

Jeg må indrømme at jeg lige i dette øjeblik er klar til at gå hjemmefra og blive væk et par dage. Jeg orker hende ikke mere lige nu.

det er jeg meget ked af at høre pernille, det er bare så hårdt når det er sådan

hvorfor er freja vågen så mange gange??

Anmeld

24. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

det er jeg meget ked af at høre pernille, det er bare så hårdt når det er sådan

hvorfor er freja vågen så mange gange??

Det er nok en reaktion på at være startet i vuggestue og være blevet storesøster oveni hinanden.

Hun er virkelig ked af det, og når hun er blevet krammet og trøstet i et par minutter lægger hun sig pænt ned og sover igen, så jeg kan ikke rigtigt se andre udveje end at kramme hende og være der når hun er ked.

Hvis hun kunne sove i vores seng fik hun lov til det, men hun kan simpelt hen ikke finde ud af det, så jeg må rende hele natten.

Rune gjorde det gerne men jeg vågner af hende og det gør han ikke, så hun vækker mig og jeg skal så vække ham - men jeg er jo alligevel vågen så jeg går som oftest bare derind selv.

Og Silja insisterer på at 8 uger gamle babyer spiser hver 3. time - også om natten, selvom en flaske BURDE kunne mætte hende lidt længere. Og fordi hun insisterer på at spise hver 3. time bliver hun ikke sulten nok til at spise mere end 80-120 ml, hvilket betyder at hun bliver sulten igen 3 timer senere.

Jeg har prøvet at trække hende lidt i håb om at hun blev mere sulten, så hun ville spise mere, men at undlade at give babyen mad OMGÅENDE efter hun har indikeret den mindste smule sult udløser et skrigeri, der sagtens kan fortsætte i halve og hele timer - sjovt nok er den eneste måde at slukke hende på at proppe en flaske i halsen på hende.

Babyer altså!

Anmeld

25. september 2010

Bondepigen

Tillykke!

Rart ikke at skulle køre så langt på cykel om vinteren...

Anmeld

25. september 2010

Milka

Skouboe skriver:

Det er nok en reaktion på at være startet i vuggestue og være blevet storesøster oveni hinanden.

Hun er virkelig ked af det, og når hun er blevet krammet og trøstet i et par minutter lægger hun sig pænt ned og sover igen, så jeg kan ikke rigtigt se andre udveje end at kramme hende og være der når hun er ked.

Hvis hun kunne sove i vores seng fik hun lov til det, men hun kan simpelt hen ikke finde ud af det, så jeg må rende hele natten.

Rune gjorde det gerne men jeg vågner af hende og det gør han ikke, så hun vækker mig og jeg skal så vække ham - men jeg er jo alligevel vågen så jeg går som oftest bare derind selv.

Og Silja insisterer på at 8 uger gamle babyer spiser hver 3. time - også om natten, selvom en flaske BURDE kunne mætte hende lidt længere. Og fordi hun insisterer på at spise hver 3. time bliver hun ikke sulten nok til at spise mere end 80-120 ml, hvilket betyder at hun bliver sulten igen 3 timer senere.

Jeg har prøvet at trække hende lidt i håb om at hun blev mere sulten, så hun ville spise mere, men at undlade at give babyen mad OMGÅENDE efter hun har indikeret den mindste smule sult udløser et skrigeri, der sagtens kan fortsætte i halve og hele timer - sjovt nok er den eneste måde at slukke hende på at proppe en flaske i halsen på hende.

Babyer altså!

hvornår har i sidst prøvet at have freja sovende inde i jeres seng? fordi her kan pigerne pludselig finde ud af det, de sover pænt og artigt, ikke noget med at kravle rundt eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.