happy dance!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Milka

weeeee!!! vi er lige blevet tilbudt pladser i vores ønskede vuggestue, den som ligger 3 minutter væk, i midten af oktober

i begriber ikke hvor lykkelig jeg er!!

hvor bliver det bare godt, ikke at skulle frem og tilbage de 4 km, to gange om dagen

det var bare det jeg ville sige vi har det meget bedre selvom pigerne stadig er hjemme (10 dage nu) – diarreen vil ikke rigtig slippe sit tag og så må de jo ikke komme i vuggestue.

nå, men knus fra os!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Skouboe

Tillykke - det kan da klart kun gøre jeres hverdag nemmere, selvom I skal starte forfra med indkøring.

Anmeld

24. september 2010

Milka

Skouboe skriver:

Tillykke - det kan da klart kun gøre jeres hverdag nemmere, selvom I skal starte forfra med indkøring.

ja det skal vi – men den gode nyhed er at de så bliver der børnehaven over (kan man sige det? du ved hvad jeg mener )

Anmeld

24. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

ja det skal vi – men den gode nyhed er at de så bliver der børnehaven over (kan man sige det? du ved hvad jeg mener )

Det ved jeg ikke om man kan sige, men jeg ved hvad du mener

Går det ellers godt i Vanløse?

Anmeld

24. september 2010

Milka

Skouboe skriver:

Det ved jeg ikke om man kan sige, men jeg ved hvad du mener

Går det ellers godt i Vanløse?

er ret træt af diarrebleer men ellers går det fint hvad med jer?, hvordan har mokken det?

Anmeld

24. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

er ret træt af diarrebleer men ellers går det fint hvad med jer?, hvordan har mokken det?

Jeg overlever - sådan da.

Mokken har det så godt som man nu kan have det, når man er en mokke Hun er begyndt at blive lidt gladere efter vi er skiftet til kun flaske - hun smiler endda op til flere gange om dagen efterhånden, så det går klart i den rigtige retning.

Anmeld

24. september 2010

Skouboe

Milka skriver:

Desværre sover hun elendigt om dagen

Anmeld

24. september 2010

Karo

Hvor er det dog bare dejligt Stort tillykke herfra.

Dejligt billede af dig og pigerne.

Godbedring.

Anmeld

24. september 2010

Vinker

SKØNT AT HØRE

Anmeld

24. september 2010

oo

FEEEEEDT  tillykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.