Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæft han er blevet stor, og omend endnu mere smuk!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tutter skriver: Kæft han er blevet stor, og omend endnu mere smuk!!!
Det går liiige i HJAAArtet på en mor
Neeej, hvor er han blevet stor, Rosa - og hvor ER han bare dejlig, altså! Jeg håber altså snart vi kan finde på noget, det kunne være så hyggeligt
Bayze skriver: Neeej, hvor er han blevet stor, Rosa - og hvor ER han bare dejlig, altså! Jeg håber altså snart vi kan finde på noget, det kunne være så hyggeligt
Hvis du lige slår på tråden en af dagene så har jeg et forslag du ikke kan sige nej til
5 måneder det er jo helt vildt, store dreng Og hvor er han bare for lækker. Jeg er helt tosset med det billed du også bruger til profilbilled nu.
Smuk dreng som sin smukke mor
Diana... skriver: 5 måneder det er jo helt vildt, store dreng Og hvor er han bare for lækker. Jeg er helt tosset med det billed du også bruger til profilbilled nu. Smuk dreng som sin smukke mor
Diana du er saftsusme så SØD!!! Og hvordan går det med lille Nadia?
Det er da en lille lækkerbasse! Så mangler vi bare lige at han kan sidde og kravle lidt - men det kan Oliver da lige lære ham
Rosa skriver: Diana du er saftsusme så SØD!!! Og hvordan går det med lille Nadia?
Åhh tak og i lige måde.
Jamen det går fint hun sparker sin mor så hård at jeg overvejer om jeg skal til at bruge trusseindlæg
Rosa skriver: Hvis du lige slår på tråden en af dagene så har jeg et forslag du ikke kan sige nej til
UUHH det lyder fandme godt - jeg slår på tråden:-)
Tiden går bare så hurtigt!!!...
Men hvor er han bare skøn!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128