Jonte - snart 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhh han bliver så stor, min lille præmiekiks! Og vi elsker ham fordi han er lavet af guld!

Han er sååå glad og snakker og snakker hele dagen lang, skriger af fryd og så brokker han sig hvis det bliver for kedeligt Han er blevet rigtig dygtig motorisk og det varer ikke længe før han ruller fra ryg til mave og mave til ryg.

Her skal I se lidt af de nyeste billeder:

Dem med stofbleerne er til sammenligning fra nyfødt, næsten 2 måneder (mønstret stofble) og nu snart 5 måneder

Resten er bare godt og blandet fra den sidste måned, med mos og grød og masser af hygge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

serinasmor

Rosa skriver:

Uhh han bliver så stor, min lille præmiekiks! Og vi elsker ham fordi han er lavet af guld!

Han er sååå glad og snakker og snakker hele dagen lang, skriger af fryd og så brokker han sig hvis det bliver for kedeligt Han er blevet rigtig dygtig motorisk og det varer ikke længe før han ruller fra ryg til mave og mave til ryg.

Her skal I se lidt af de nyeste billeder:

Dem med stofbleerne er til sammenligning fra nyfødt, næsten 2 måneder (mønstret stofble) og nu snart 5 måneder

Resten er bare godt og blandet fra den sidste måned, med mos og grød og masser af hygge

det går bare så stærkt med at de bliver store ...

hmm .. er helt misundelig på hvor ren han er når han spiser...

Anmeld

24. september 2010

DK

Ejj hvor bliver han stor! Han ligner jo en helt lille dreng nu, og ikke sådan en baby-baby mere!

Han er altså bare SÅ smuk! NU vil jeg altså også snart se ham  igen!

Anmeld

24. september 2010

Mor til L&S

Hvor er han skøn

Er jeg den eneste som ikke kan se billeder af at han spiser grød??!!

Rollo

Anmeld

24. september 2010

dorthemus

Åhhhh Rosa hvor er han smuk!!!  Dejligt dejligt billede sammen med...jeg gætter farmor?? Han ser så mild ud og nyder kæleren med hende. Og så er der altså ikke noget som små lækre babyfusser

Er ret vild med stoffet på puslemadrassen..hvor er det mon fra?

Anmeld

24. september 2010

dorthemus

DK skriver:

Ejj hvor bliver han stor! Han ligner jo en helt lille dreng nu, og ikke sådan en baby-baby mere!

Jeg vil meeeeed så 

Anmeld

24. september 2010

Riksen

Hvor er han bedårende! Sikke nogle øjne, altså... mums! Det er godt nok gået hurtigt - han er blevet meget mere drenget at se på.

Anmeld

24. september 2010

Sakris

Ih en smuksak Han er bare så fin på alle billederne! Tænk at han allerede er 5 måneder.

Anmeld

24. september 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Åhhhh Rosa hvor er han smuk!!!  Dejligt dejligt billede sammen med...jeg gætter farmor?? Han ser så mild ud og nyder kæleren med hende. Og så er der altså ikke noget som små lækre babyfusser

Er ret vild med stoffet på puslemadrassen..hvor er det mon fra?

Årh tak - men det er skam min egen mor Jeg har selv syet betrækket, det er voksdug fra Stof 2000...

Anmeld

24. september 2010

Moderator

DK skriver:

Du er så vanvittigt velkommen at du ikke drømmer om det - og dig med Dorthe!!! Men så skal du også tage Runadarling med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.