Penge + Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvorfor vil du holde det hemmeligt?

Det du skriver, tror jeg ikke skader barnet. Bare det ikke er meget tungt så du får ondt

forid jeg jo først skal have min kontrakt på at de ville have mig som elev.

jamen hvor skal man få ondt henne for at det er skadeligt? - nogle ting er jo ret tunge. feks idag sq jeg sætte vare på plads, lige pludselig fik jeg så ondt i underlivet at når jeg tryggede der, gjorde der mega ondt, men det gik hurtigt over. :s er bare så nervøs for at miste det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

KarinaIda

Anonym skriver:

Hvor kan man få penge fra hvis man ingen job har nu og er bleven gravid? der er jo ingen der ville have en nu :s ..

Og hva kan man ca få udbetalt?

Vikariatjobs er gravide velkomne nogle steder, jeg er selv gravid og i et vikariat!!!! Blev ansat selvom de vidste jeg var gravid....

Penge kan du få fra din a-kasse, hvis du er dagpengeberettiget og ellers er det vel kontanthjælp?!

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Anonym skriver:

forid jeg jo først skal have min kontrakt på at de ville have mig som elev.

jamen hvor skal man få ondt henne for at det er skadeligt? - nogle ting er jo ret tunge. feks idag sq jeg sætte vare på plads, lige pludselig fik jeg så ondt i underlivet at når jeg tryggede der, gjorde der mega ondt, men det gik hurtigt over. :s er bare så nervøs for at miste det.

Okay det kan jeg godt se så

Jamen min læge sagde at jeg måtte løfte så længe jeg ikke fik ondt.

Hvis du synes noget er for tungt, kan du så ikke sige at du har ondt i ryggen, og spørge om nogle andre ikke kan tage det der er for tungt?

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Okay det kan jeg godt se så

Jamen min læge sagde at jeg måtte løfte så længe jeg ikke fik ondt.

Hvis du synes noget er for tungt, kan du så ikke sige at du har ondt i ryggen, og spørge om nogle andre ikke kan tage det der er for tungt?

- Jow det kunne jo nok godt, heh .. men så undre de sig nok over hvordan jeg ku løfte det førhen  men ikk nu heh ..

- er bare så nervøs for at miste, hvis det stod til mig, sq jeg bare ligge i min seng til uge 12 kom heh ..

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Anonym skriver:

- Jow det kunne jo nok godt, heh .. men så undre de sig nok over hvordan jeg ku løfte det førhen  men ikk nu heh ..

- er bare så nervøs for at miste, hvis det stod til mig, sq jeg bare ligge i min seng til uge 12 kom heh ..

Du har pludselig fået hold i ryggen og den skal have ro et stykke tid

Jeg havde også meget angst indtil 12. ug, men man kan jo ikke ligge i sengen så længe Det hele er nok som det skal være, er jeg sikker på

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Du har pludselig fået hold i ryggen og den skal have ro et stykke tid

Jeg havde også meget angst indtil 12. ug, men man kan jo ikke ligge i sengen så længe Det hele er nok som det skal være, er jeg sikker på

heh . min læge sagde til mig, at man skal løfte 25kg 500gange om dagen for det er skadeligt , men man sq selvf høre på sin krop..

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Anonym skriver:

ntentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

heh . min læge sagde til mig, at man skal løfte 25kg 500gange om dagen for det er skadeligt , men man sq selvf høre på sin krop..

Hold da op, det var meget

Men ja hold endelig hvis du får ondt, sådan fortæller kroppen jo at det er for meget

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hold da op, det var meget

Men ja hold endelig hvis du får ondt, sådan fortæller kroppen jo at det er for meget

jaa, nemlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.