Dit er dit hjem saa du bestemmer. Paa den anden side vil jeg sige, at hvis dine venner ikke har born saa er hunden ofte 'deres barn' og i den forbindelse ser de maaske det lidt anderledes end dig.
Jeg elsker at bringe mine hunde med mig hvor som helst, men jeg sporger aldrig om jeg maa bringe dem med ind i andres hjem. Saa de faar paent lov til at vente i bilen og saa skiftes manden og jeg om at se til dem nu og da, lufte dem lidt en gang imellem.
Jeg er nogle gange blevet spurgt om at bringe dem indenfor hos folk men hvis de ikke selv har hund, saa siger jeg altid nej tak for jeg synes ikke det er nogen god ide, generelt.
Nu skal man ogsaa huske paa at hunde ofte kan finde paa at tisse naar de er ude (for at saette deres 'duft'
) og det kan man altsaa ikke byde andre mennesker og deres hjem.
Ja, det kan godt vaere de er blevet fornaermede men prov at undgaa at de maaske bliver sure ved at sige, at I hjertens gerne vil have besog af jeres hund men ikke indendore, da jeres barns legekammerat f.eks har slem allergi og tit besoger jer eller at hunden maa blive i haven f.eks.
Anmeld