Spisende gæster med hund .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Anonym trådstarter

Vi skal have gæster til middag næste lørdag   De spurgte om de måtte tage hunden med , en 6 mdr gammel labrador , den er temmelig vild og ustyrlig og jeg sagde at jeg ikke syntes det var en god ide mht Min søn , den er lidt vild omkring ham (han er 17 mdr) Nu har de slet ikke svaret tilbage , tænker de er blevet lidt fornærmet ,, Er jeg ikke fair nok ?  Hvordan kan folk tro det bare er ok at slæbe så stort et dyr med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Vi skal have gæster til middag næste lørdag   De spurgte om de måtte tage hunden med , en 6 mdr gammel labrador , den er temmelig vild og ustyrlig og jeg sagde at jeg ikke syntes det var en god ide mht Min søn , den er lidt vild omkring ham (han er 17 mdr) Nu har de slet ikke svaret tilbage , tænker de er blevet lidt fornærmet ,, Er jeg ikke fair nok ?  Hvordan kan folk tro det bare er ok at slæbe så stort et dyr med ?

Du bor der, det er dig der bestemmer... At de måske er blevet fornærmet, kan du jo ikke gøre noget ved...

Anmeld

23. september 2010

michella88

Synes det er fair nok, eftersom det jo er jeres hjem..

Men hvis det var mig der havde spurgt, var jeg nok også selv blevet lidt fornærmet selvom jeg godt ved at det jo er dine regler osv

Men kan se det fra begge synspunkter, og synes stadig du er i din gode ret til at bestemme om der skal hund med eller ej

Anmeld

23. september 2010

Anonym trådstarter

Men for pokker det er jo en hund , ikke et barn , ikke alle er interesseret i at få besøg af et dyr ..

Anmeld

23. september 2010

anna-jonas

Spørg!! Send en sms, hvori du undrer dig over at de ikke har svaret.................og om det evt. kan skyldes at du ikke har inviteret hunden med. Det er da en ærlig sag, at man ikke ønsker en stor og vild hvalp i sit hjem, sammen med en lille dreng der ikke er vant til hunde.

Anmeld

23. september 2010

michella88

Anonym skriver:

Men for pokker det er jo en hund , ikke et barn , ikke alle er interesseret i at få besøg af et dyr ..

Lige præcis. Jeg synes du skal skrive tilbage og sige du håber ikke de er blevet fornærmede, men du har det bare bedst med at den bliver hjemme..

Bryder mig heller ikke selv om at der bliver slæbt hunde med hjem til os, kun nogle få stykker af familiens.. Resten kan sku blive hjemme og passe sig selv

Anmeld

23. september 2010

Amso

Jeg kan sagtens forstå dig. Det også dit hjem så du bestemmer, og ja en hvalp på 6 måneder kan vær ret ustyrlig.. Men tror også din søn ville have godt af at møde noget nyt   Hehe..

Men de må bare acceptere dit valg. Man kan ikke regne med alle er lige glade for små ustyrlige hundehvalpe

Anmeld

23. september 2010

Sisley

Jeg mener også helt klart, at du bestemmer om de kan tage hunden med, men du må være forberedt på, at folk kan blive stødt - det er et lidt ømt emne (jeg har selv hund og ved, at man godt kan blive lidt ked af det da det næsten er som ens barn). Men folk må jo også være klar over og forberedt på, at hunde ikke kan komme med alle steder og så må den blive hjemme eller man må arrangere pasning.

Anmeld

23. september 2010

Mette+Mathias

Vi har selv en stor og stor-fældende (men meget rolig)labrador/retriever og den er aldrig med nogle steder, undt. hos et bestemt vennepar som bor så langt væk at vi altid er der i mange timer ad gangen, og de har også selv hund, som også er med hjemme hos os.

Jeg kunne aldrig finde på at spørge, da folk måske vil være for høflige til at sige nej, selvom de ikke har lyst, men jeg tænker dog om hvalpen er vant til at være alene hjemme? Kan den være alene så længe? Hvis det er et langt besøg kunne I jo alle gå en tur om eftermiddagen, så den blev godt træt?

Anmeld

23. september 2010

Anonym trådstarter

vi bor 30 min fra hinanden og vi er aldrig sammen mere end 4-5 timer så syntes måske ikke det er nødvendigt at slæbe den med   Ved bare at hvis de skal til at tro den skal med hver gang så vil jeg ikke invitere dem mere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.