Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lavet et par stykker, da den er nem og og hurtig at lave, og så bringer den altid glæde i mænds selskab!!
Bemærk stavefejlen på den lyserøde!!griner.. Rigtigt flot at sende kagen afsted og så se fejlen på billederne bagefter!! griner.. heldigvis var det bare en overraskelses kage, min kæreste skulle ha med til en surprise fest, så fødselsdagsbarnet var vist for stiv til at opdage det!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Høm høm Man kan vel altid blære sig lidt mere med sin babsekage... (og er min bellycake strengt taget ikk også en babsekage?... Så den blærer jeg mig lige med igen også, så )
Høm høm Man kan vel altid blære sig lidt mere med sin babsekage...
(og er min bellycake strengt taget ikk også en babsekage?... Så den blærer jeg mig lige med igen også, så )
Ihh hvordan finder jeg opskriften på de der babse-kager ??
Vil os lave en, og aner intet om dem eller hvad man gør for at få patterne store og runde
Tina&Martin skriver: Ihh hvordan finder jeg opskriften på de der babse-kager ?? Vil os lave en, og aner intet om dem eller hvad man gør for at få patterne store og runde
Da jeg viste kagen første gang, så var der fuld trin for trin tv-køkken billeder Så må du gerne stjæle og spørge videre. Så forklarer jeg dig, hvis du mangler noget viden derefter
Men babserne er bare skålekager, i mindre. Jeg har en rigtig god størrelse skåle til babser herhjemme
Caroline86 skriver: helt ærligt, honning!! hahahahaha
helt ærligt, honning!! hahahahaha
Hihihi! Synes den var så sjov. HAHA!! Tror faktisk ikke jeg ville turde lave den til nogen...
Miamaja skriver: /> Hvor er den fin! Min mand ville blive vildt flov hvis jeg serverede saadan en kage til ham, haha.. tror amerikanere er lidt mere konservative (kedelige) end os barmfrie danskere
/>
Hvor er den fin! Min mand ville blive vildt flov hvis jeg serverede saadan en kage til ham, haha.. tror amerikanere er lidt mere konservative (kedelige) end os barmfrie danskere
kan jeg godt give dig ret i maja
Zafir skriver: Da jeg viste kagen første gang, så var der fuld trin for trin tv-køkken billeder Så må du gerne stjæle og spørge videre. Så forklarer jeg dig, hvis du mangler noget viden derefter Men babserne er bare skålekager, i mindre. Jeg har en rigtig god størrelse skåle til babser herhjemme
Uha... jamen alle mine skåle er jo en kedelig bund, så må da ud og finde nogle nye ligger der billeder af det inde på din profil ??
Tina&Martin skriver: Uha... jamen alle mine skåle er jo en kedelig bund, så må da ud og finde nogle nye ligger der billeder af det inde på din profil ??
De ligger også herinde i kageklubben. Metrobabe kage, hedder indlægget vidst
den vakte stor glæde i skurvognen blandt alle hannerne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128