Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hæhæ... Lidt Robert er man vel altid
Nå... jeg skal bruge inspiration! Jeg har kigget en masse i billedtråden, men synes SLET ikke alle brysterne er derinde...
Lad mig se Jeres (eller andres) flotte brystkager
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Høm høm Man kan vel altid blære sig lidt mere med sin babsekage...
(og er min bellycake strengt taget ikk også en babsekage?... Så den blærer jeg mig lige med igen også, så )
Zafir skriver: Høm høm Man kan vel altid blære sig lidt mere med sin babsekage... (og er min bellycake strengt taget ikk også en babsekage?... Så den blærer jeg mig lige med igen også, så )
jo, det er da helt sikkert en babse kage Kan du finde alle de tråde med kagerne? Synes da der er rigtig mange der har lavet dem, men kan ikke finde dem uanset hvad jeg søger på! Kun et par stykker af dem
Caroline86 skriver: jo, det er da helt sikkert en babse kage Kan du finde alle de tråde med kagerne? Synes da der er rigtig mange der har lavet dem, men kan ikke finde dem uanset hvad jeg søger på! Kun et par stykker af dem
Jeg tror umiddelbart at vi må vente med tålmodighed på at folk poster dem her på tråden... For jeg kan heller ikke rigtig huske det...
Zafir skriver: Jeg tror umiddelbart at vi må vente med tålmodighed på at folk poster dem her på tråden... For jeg kan heller ikke rigtig huske det...
tis... Er jo utålmodig nu
Så kig her:
http://www.google.dk/images?q=boobie+cake&rls=com.microsoft:da&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=qrObTNqmEsiaOODl3aAP&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCEQsAQwAA&biw=1579&bih=715
Her er min:
HAHAHAHA!! Den her er da FRÆK!!!
Dog hverken med babser, eller min egen! Men synes den skulle vises frem.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: HAHAHAHA!! Den her er da FRÆK!!! Dog hverken med babser, eller min egen! Men synes den skulle vises frem.
Hehe ej hvor godt
helt ærligt, honning!! hahahahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128