jeg er 155 høj/lav og havde ikke nogle problemer som andre høje piger ikke har.. hehe.. havde symfyseløsning som det eneste.. og så har jeg en søvnsygdom der gør at jeg er meget meget træt hele tiden, så det var MEGET generende da jeg ikke måtte tage medicinen.. men ellers ikke..
jeg fik den første vr kl 04 om natten og 18:35 fdte jeg min datter..
min mor er 151 høj/lav, hun har 4 bbørn hvoraf den fødsel der tog længst som var den første, tog blot 2 timer.. min ene bror er født på et skrivebord, og der var ikke nogen jm ved min fødsel da hun fødte mig så hurtigt.. så 4 hurtige fødsler for en lav kvinde må man sige..
Jeg er 100% sikker på at det intet har med højden at gøre.. mit bækken er ikke lille og jeg bruger str. 36/37 i sko.. ;-)
min datter bliver helt sikkert højere end mig (det er jo heller ikke svært jo) da min mand er 193 høj.. da Laura var knap 1 år var hun halv min højde og nu (1,5år) er hun 84 cm.. så håber ikke hun får samme "problemer" med højden som jeg selv.. hehe..
for der er godt nok højt op på de øverste hylder til tider.. eller baren i byen.. haha... men synes absolut også der er en helt masse gode ting ved at være lav.. :-)
Anmeld