Højde !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

BellaT

Tror ikke højden har nogen indvirkning på graviditeten. Jeg er 1.53 og vejede 42 kg før min første graviditet. 47-48 kg før de næste to. Jeg tog 16-17 kg på under graviditet. Har ikke haft højde (lavde)-komplikationer under graviditet.

Jeg ved dog intet om fødsler, når man er lille, for jeg har fået kejsersnit.

Har dog hørt at skostørrelse og bækkenstørrelse måske hænger sammen.. Altså har man små fødder har man også lille bækken. Men det er kun et rygte jeg har hørt.

Helle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Riksen

Ayasmor skriver:

hvor der er "regler" er der undtagelser.. er det ikke det man siger??  Håber du får en helt pragtfuld fødsel til januar.. Ihh hvor ville jeg gerne igen

Præcis!

Tak, det håber jeg også

Anmeld

23. september 2010

lauras*mor*

jeg er 155 høj/lav og havde ikke nogle problemer som andre høje piger ikke har.. hehe.. havde symfyseløsning som det eneste.. og så har jeg en søvnsygdom der gør at jeg er meget meget træt hele tiden, så det var MEGET generende da jeg ikke måtte tage medicinen.. men ellers ikke..

jeg fik den første vr kl 04 om natten og 18:35 fdte  jeg min datter..

min mor er 151 høj/lav, hun har 4 bbørn hvoraf den fødsel der tog længst som var den første, tog blot 2 timer.. min ene bror er født på et skrivebord, og der var ikke nogen jm ved min fødsel da hun fødte mig så hurtigt.. så 4 hurtige fødsler for en lav kvinde må man sige..

Jeg er 100% sikker på at det intet har med højden at gøre.. mit  bækken er ikke lille og jeg bruger str. 36/37 i sko.. ;-)

min datter bliver helt sikkert højere end mig (det er jo heller ikke svært jo) da min mand er 193 høj.. da Laura var knap 1 år var hun halv min højde og nu (1,5år) er hun 84 cm.. så håber ikke hun får samme "problemer" med højden som jeg selv.. hehe..

for der er godt nok højt op på de øverste hylder til tider.. eller baren i byen.. haha... men synes absolut også der er en helt masse gode ting ved at være lav.. :-)

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Ja det har gået helt fint Jeg står op 8 timer om dagen på mit job, har haft kvalme og træthed som så mange andre

Det lyder jo fantastisk

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

hihi.. så falder jeg vist lidt udenfor med en højde/lavde på 156 og en både nem og hurtig fødsel som tog 4 timer..

- håber jeg gentager den fødsels så

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Præcis Men har sku altid syntes det er har været et problem at være en lille lort. Ligner en på 17, man kan ikke passe bukser, eller nå dåserne på øverste hylde i brugsen, så hva faen gør et par ekstra kg Bare man har det dejligt. ( Og mit barn bliver højre end mig ) HIHI

- har det på samme måde, det lidt pinligt at være så lille..

Anmeld

24. september 2010

Muffinmus

Nope, ikke andet end at man måske kan se det lidt tidligere fordi der ikke er helt så meget plads op ad:-)

Er selv under 160 og har fået 2 dejlige unger:-)

Anmeld

24. september 2010

Muffinmor

Jeg er 1,57 med før vægt på 47 kg. har taget 9 kg på i alt, har en lille bebs derinde siger Jm men den passer til min størrelse siger hun. jeg har ikke født endnu så det kan jeg ikke sige noget om men jeg har haft en nem og god graviditet er dog gået snart de 14 dage over tid og skal sættes igang men det har nok ikke noget med min højde at gøre. 

Man kunne først se på mig at jeg var gravid da jeg var laaangt henne, jeg har en meget lille mave i forhold til jeg er 11 dage over tid, men har os hørt det har noget at gøre med om din livmoder er bagud liggende, hvilket min er, og hvordan dine mavemuskler er. Det eneste jeg måske har kunnet klage over mht højde er at baby ligger meget i mine ribben, men jeg ved jo ikke om baby ikke også gør det på høje kvinder, men det er noget jeg har været lidt plaget af. 

så selvom baby er lille kan den altså godt give nogle alt for nasty spark lige i ribbenene

Anmeld

24. september 2010

Ayasmor

Anonym skriver:

- håber jeg gentager den fødsels så

for dig..

Anmeld

24. september 2010

millesofie

nu er jeg "kun" 164cm høj og jeg havde en fin graviditet fik godt nok bækkenløsning da jeg var ca 29+ men det var ikke så slemt at jeg ikke kunne fortage mig noget blev dog værre

men min venninde som er 153cm havde en helt problemfri graviditet så jeg tor ikke det er højden

tror det mere har noget med vægten af gøre for af alle dem jeg kender er jeg den eneste med bækkenløsning og den eneste der vejede for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.