Højde !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

lykke mus

Mka skriver:

Kan du tro startede på 46,5 og nu er den på 50. Har fået mave og røv.  Men har altid haft tildens til samba røv.(strit)

oki nu føler jeg mig fed vejer 57 og er ikke gravid samme højde som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Riksen

Min veninde, som er jordemoder, siger at der er noget der tyder på, at høje kvinder med lange lemmer oftere har en hurtigere fødsel. Men altså... der er vist ikke noget videnskabeligt bevis på det.

Det er det, jeg "ved" om højde og graviditet

Anmeld

23. september 2010

Mka

Ayasmor skriver:

Jeg er 156 høj/lav og her havde det ikke den store betydning for graviditeten.. udover at maven så ret så stor ud på min lille krop. Tog iøvrigt 9 kg. på

uhh det var flot, håber også jeg kan holde mig på + 10 kg og ikke mere hihi

Anmeld

23. september 2010

Mka

flower skriver:

oki nu føler jeg mig fed vejer 57 og er ikke gravid samme højde som dig

Det skal du ikke, du ser nok fin slank ud

Anmeld

23. september 2010

Ayasmor

Riksen skriver:

Min veninde, som er jordemoder, siger at der er noget der tyder på, at høje kvinder med lange lemmer oftere har en hurtigere fødsel. Men altså... der er vist ikke noget videnskabeligt bevis på det.

Det er det, jeg "ved" om højde og graviditet

hihi.. så falder jeg vist lidt udenfor med en højde/lavde på 156 og en både nem og hurtig fødsel som tog 4 timer..

Anmeld

23. september 2010

lykke mus

Mka skriver:

Det skal du ikke, du ser nok fin slank ud

nix men pyt livet handler ikke om hvordan man ser ud men hvordan man har det

Anmeld

23. september 2010

Riksen

Ayasmor skriver:

hihi.. så falder jeg vist lidt udenfor med en højde/lavde på 156 og en både nem og hurtig fødsel som tog 4 timer..

Ja, du passer da ikke ind i den kategori Men altså... der er jo som sagt ingen videnskabelige undersøgelser, der understøtter det - det er vist bare sådan en intern hovedregel blandt jordemødre, at langlemmede kvinder oftest føder hurtigere.

Jeg er selv 180 og håber da at det kommer til at passe på mig til januar

Anmeld

23. september 2010

Mka

flower skriver:

nix men pyt livet handler ikke om hvordan man ser ud men hvordan man har det

Præcis Men har sku altid syntes det er har været et problem at være en lille lort. Ligner en på 17, man kan ikke passe bukser, eller nå dåserne på øverste hylde i brugsen, så hva faen gør et par ekstra kg Bare man har det dejligt. ( Og mit barn bliver højre end mig ) HIHI

Anmeld

23. september 2010

lykke mus

Mka skriver:

Præcis Men har sku altid syntes det er har været et problem at være en lille lort. Ligner en på 17, man kan ikke passe bukser, eller nå dåserne på øverste hylde i brugsen, så hva faen gør et par ekstra kg Bare man har det dejligt. ( Og mit barn bliver højre end mig ) HIHI

præcis en der forstår mig. ja håber da også mit barn bliver højer ind mig haha

Anmeld

23. september 2010

Ayasmor

Riksen skriver:

Ja, du passer da ikke ind i den kategori Men altså... der er jo som sagt ingen videnskabelige undersøgelser, der understøtter det - det er vist bare sådan en intern hovedregel blandt jordemødre, at langlemmede kvinder oftest føder hurtigere.

Jeg er selv 180 og håber da at det kommer til at passe på mig til januar

hvor der er "regler" er der undtagelser.. er det ikke det man siger??  Håber du får en helt pragtfuld fødsel til januar.. Ihh hvor ville jeg gerne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.