Hvornår kan jeg teste positivt ? - Hvis jeg da er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Chr-Hei

rsmor skriver:

Først 1000 tak for dit svar.... Dejligt med en glædelig historie, tror jeg vil prøve som du siger, at springe en dag over og så teste igen. Selvom det er svært, når man håber så meget...  

Det var så lidt .. Var også abre lige for fortælle du ik skal gå helt i panik hvis ikk den viser positiv de første par gange.. Men ved hvordan du har det.. Det er ikk sjovt gå vente..

Du må da lige lade hører fra dig når du ved noget ..

i hvertfald for dig at den er der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

rsmor

Update herfra....

Er nu gået 6 dage over tid, og stadig ingen mens.... Og stadig negativ test...

Nøj det er frustrerende !!

God dag til alle....

Anmeld

27. september 2010

lykke mus

rsmor skriver:

Update herfra....

Er nu gået 6 dage over tid, og stadig ingen mens.... Og stadig negativ test...

Nøj det er frustrerende !!

God dag til alle....

kender det alt for godt. jeg er gået 21 dage over mens mn negative teste. men imorges inden jeg spiste morgenmad var jeg ret tæt på at kaste op det kom virkelig bare bom. jeg gik ind og lag mig i 5 min og fik det lidt bedre. så gik jeg ud og fik noget morgenmad så forsvandt den slemme kvalme. men kan statig mærke at jeg har lidt.. men testene er negative så det er nok indbildning der gør at min mens er bleved væk men kvalme kan komme af mange ting

Anmeld

27. september 2010

rsmor

flower skriver:

kender det alt for godt. jeg er gået 21 dage over mens mn negative teste. men imorges inden jeg spiste morgenmad var jeg ret tæt på at kaste op det kom virkelig bare bom. jeg gik ind og lag mig i 5 min og fik det lidt bedre. så gik jeg ud og fik noget morgenmad så forsvandt den slemme kvalme. men kan statig mærke at jeg har lidt.. men testene er negative så det er nok indbildning der gør at min mens er bleved væk men kvalme kan komme af mange ting

Øv øv, god bedring... Og held og lykke, håber snart du rammer de to streger !

Jeg ved vi har ramt ÆL denne gang, og det først var på dag 19, så selvom jeg idag er gået 6 dage over, så er jeg kun 4+2, pga sen ÆL... Så håber meget på, at jeg bare er en af dem der tester sen positivt...

God dag

Anmeld

27. september 2010

lykke mus

rsmor skriver:

Øv øv, god bedring... Og held og lykke, håber snart du rammer de to streger !

Jeg ved vi har ramt ÆL denne gang, og det først var på dag 19, så selvom jeg idag er gået 6 dage over, så er jeg kun 4+2, pga sen ÆL... Så håber meget på, at jeg bare er en af dem der tester sen positivt...

God dag

held og lykke til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.