Hvornår kan jeg teste positivt ? - Hvis jeg da er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. september 2010

rsmor

Hej piger, jeg er ny herinde og håber meget I kan hjælpe...

Jeg er stoppet på p-piller for ca. tre måneder siden og har derefter haft 2 cyklusser på 29 dage, jeg er nu i 3. cyklus og på dag 31, og stadig ingen mens. Havde positiv ÆL test d. 10. september. Når jeg prøver forskellige terminsberegnere, hvor man indtaster både mens og ÆL, så skulle jeg idag være 3+6, hvornår kan jeg regne med at kunne teste positivt, hvis jeg er gravid ?? - Jeg er jo allerede gået 2 dage over.

Håber I kan hjælpe....

Knus herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Leonora

rsmor skriver:

Jeg er stoppet på p-piller for ca. tre måneder siden og har derefter haft 2 cyklusser på 29 dage, jeg er nu i 3. cyklus og på dag 31, og stadig ingen mens. Havde positiv ÆL test d. 10. september. Når jeg prøver forskellige terminsberegnere, hvor man indtaster både mens og ÆL, så skulle jeg idag være 3+6, hvornår kan jeg regne med at kunne teste positivt, hvis jeg er gravid ?? - Jeg er jo allerede gået 2 dage over.

Håber I kan hjælpe....

Knus herfra...

så burde du kunne teste positiv nu hvis der er bebs i maven

for at der er

Knus Louise

Anmeld

23. september 2010

rsmor

Leonora skriver:

så burde du kunne teste positiv nu hvis der er bebs i maven

for at der er

Knus Louise

Også når jeg har haft ÆL så sent ?? - synes man hører om mange der tester positivt sent ??

Anmeld

23. september 2010

Leonora

rsmor skriver:

Også når jeg har haft ÆL så sent ?? - synes man hører om mange der tester positivt sent ??

hmm måske...hvis du er 2 dage over så ja...ellers gør det i week...så burde du kunne...men igen så testede jeg selv først positiv meget senere...det kommer an på hvor meget HCG der er tilstede...

Håber den er der

Knus fra mig

Anmeld

23. september 2010

rsmor

Leonora skriver:

hmm måske...hvis du er 2 dage over så ja...ellers gør det i week...så burde du kunne...men igen så testede jeg selv først positiv meget senere...det kommer an på hvor meget HCG der er tilstede...

Håber den er der

Knus fra mig

OKaay.... 1000 tak for svar, håber meget den er der !

Anmeld

23. september 2010

Ida.

14 dage efter ægløsningen burde du have testdag

Anmeld

23. september 2010

rsmor

idamaria83 skriver:

14 dage efter ægløsningen burde du have testdag

Hmm såå er jeg nok lidt for tidligt på den, troede bare man kunne teste dagen efter udebleven mens... Godt I er så søde at kunne hjælpe, jeg kan vidst kun blive klogere...

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Prøv at teste en uge efter mens udeblivelse

Anmeld

23. september 2010

Chr-Hei

rsmor skriver:

Håber I kan hjælpe....

Knus herfra...

Vil lige skrive min lille historie her.. JEg smed selv mine p-piller i maj måned .. har så haft min mens rimelig regelmæssig siden..

Sidst jeg havde min mens var i Juli måned mere præcis d 15..

Jeg har ikk haft min mens i august og endnu ikk fået den.. har haft negative tests og lod derfor være med tage flere efter have taget ti.. Og ventede så til den 16 i denne måned med teste igen.. Og sørme om jeg nu ikk har haft to positive tests med 4 dages mellemrum ..

Så nogle er bare MEGET langsomme om at teste positiv.. Så forstår godt hvordan du har det (:

Syntes du skal vente nogle dage og teste igen.. Den kan nemt være der.. Kender mange som først har kunnet teste sent..

Anmeld

23. september 2010

rsmor

Heidi-ra skriver:

Vil lige skrive min lille historie her.. JEg smed selv mine p-piller i maj måned .. har så haft min mens rimelig regelmæssig siden..

Sidst jeg havde min mens var i Juli måned mere præcis d 15..

Jeg har ikk haft min mens i august og endnu ikk fået den.. har haft negative tests og lod derfor være med tage flere efter have taget ti.. Og ventede så til den 16 i denne måned med teste igen.. Og sørme om jeg nu ikk har haft to positive tests med 4 dages mellemrum ..

Så nogle er bare MEGET langsomme om at teste positiv.. Så forstår godt hvordan du har det (:

Syntes du skal vente nogle dage og teste igen.. Den kan nemt være der.. Kender mange som først har kunnet teste sent..

Først 1000 tak for dit svar.... Dejligt med en glædelig historie, tror jeg vil prøve som du siger, at springe en dag over og så teste igen. Selvom det er svært, når man håber så meget...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.