rsmor skriver:
Hej piger, jeg er ny herinde og håber meget I kan hjælpe...
Jeg er stoppet på p-piller for ca. tre måneder siden og har derefter haft 2 cyklusser på 29 dage, jeg er nu i 3. cyklus og på dag 31, og stadig ingen mens. Havde positiv ÆL test d. 10. september. Når jeg prøver forskellige terminsberegnere, hvor man indtaster både mens og ÆL, så skulle jeg idag være 3+6, hvornår kan jeg regne med at kunne teste positivt, hvis jeg er gravid ?? - Jeg er jo allerede gået 2 dage over.
Håber I kan hjælpe....

Knus herfra...
Vil lige skrive min lille historie her.. JEg smed selv mine p-piller i maj måned .. har så haft min mens rimelig regelmæssig siden..
Sidst jeg havde min mens var i Juli måned mere præcis d 15..
Jeg har ikk haft min mens i august og endnu ikk fået den.. har haft negative tests og lod derfor være med tage flere efter have taget ti.. Og ventede så til den 16 i denne måned med teste igen.. Og sørme om jeg nu ikk har haft to positive tests med 4 dages mellemrum ..
Så nogle er bare MEGET langsomme om at teste positiv.. Så forstår godt hvordan du har det (:
Syntes du skal vente nogle dage og teste igen.. Den kan nemt være der.. Kender mange som først har kunnet teste sent..
Anmeld