Børnehave/toiletproblemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Anonym trådstarter

Nå, vores søn får en fridag fra børnehave imorgen, jeg ringer og snakker med dem om hvad der er sket - og så starter vi på en frisk på mandag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Nå, vores søn får en fridag fra børnehave imorgen, jeg ringer og snakker med dem om hvad der er sket - og så starter vi på en frisk på mandag...

God idé, men prøv ikke at lyde anklagende så får du nok det mest ærlige, og bedst undersøgte svar og færrest sure miner når i møder op mandag

Anmeld

23. september 2010

slettet_7530

Personligt havde jeg nok taget den face to face

Anmeld

23. september 2010

sussan

Ansigt til ansigt er nok den bedste løsning for jer - i skal jo være trygge ved bh. sig i ikke helt forstår hvad det er han mener og så er i får en forhåbentligt en ordentlig forklarring. kan han have hørt farmors historie med saltet, ikke fordi jeg siger han lyver, måske det er en misforståelse da det jo ikke skulle kunne ske har selv en søn på tre som genfortæller ting han har hørt som om vi har oplevet det - eller hvis han har hørt noget vi har snakket om i en anden sammenhæng så er det nogen gange blevet blandet ind i noget andet ved ikke om du kan følge mig

Håber hans røde numse snart kommer sig men vil lige sige at jeg har erfaring med fra mit arbejde med en dreng godt nok sukkersyge patient at hvis man holder på afførringen i flere dage kan det danne en prop i endetarmen som gør at barnet får hård mave men når det så har afførring kommer det tynde ud over men probben er der stadig hvilket kan være meget smertefuldt for barnet. så hvis det er noget der fortsætter i lang tid kan det være en god ide at kontakte lægen. ikke at jeg er læge el noget - håber det er iorden

Anmeld

23. september 2010

sussan

Hov ville ikke sige at ansigt til ansigt er bedst for jer - for det aner jeg jo ikke. ville bare selv syntes at det var det jeg fik mest ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.