Ansigt til ansigt er nok den bedste løsning for jer - i skal jo være trygge ved bh. sig i ikke helt forstår hvad det er han mener og så er i får en forhåbentligt en ordentlig forklarring. kan han have hørt farmors historie med saltet, ikke fordi jeg siger han lyver, måske det er en misforståelse da det jo ikke skulle kunne ske
har selv en søn på tre som genfortæller ting han har hørt som om vi har oplevet det - eller hvis han har hørt noget vi har snakket om i en anden sammenhæng så er det nogen gange blevet blandet ind i noget andet ved ikke om du kan følge mig 
Håber hans røde numse snart kommer sig men vil lige sige at jeg har erfaring med fra mit arbejde med en dreng godt nok sukkersyge patient at hvis man holder på afførringen i flere dage kan det danne en prop i endetarmen som gør at barnet får hård mave men når det så har afførring kommer det tynde ud over men probben er der stadig hvilket kan være meget smertefuldt for barnet. så hvis det er noget der fortsætter i lang tid kan det være en god ide at kontakte lægen. ikke at jeg er læge el noget - håber det er iorden 
Anmeld