Uddannelse?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Kloster

kitty skriver:

Jeg kan sige ganske kort, at jeg ikke ville vælge efter krisen, men efter, hvad jeg ville ønske at stå op til hver morgen. Finde noget jeg brænder for og ville glæde mig til at udføre.

Jeg synes det handler om at være glad for det man laver - ikke om der er masser af frynsegoder eller kort afstand til arbejde.

Jeg læser til sygeplejerske og er færdi juni '11.

Så enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Halbschön

Følg dit hjerte.. Vælg hvad du brænder for!

Jeg selv læser til sygeplejerske og er pt. i fuld gang med min bacheloropgave.. Om 4mdr er jeg færdiguddannet... Og som det ser ud nu, ser det ikke alt for lysegrønt ud mht. job. Lige nu går hver fjerde nyuddannede sygeplejerske rundt uden job... Men jeg håber på at mit drømmejob er der! (Ansøgningen er i hvert fald mere eller mindre klar til at blive sendt uopfordret ud på den afdeling) :-)

Held og lykke med valget af job!

Anmeld

23. september 2010

Linekocemba

1000 tak for jeres svar. Gør det lidt nemmere at stå fast på ens beslutning. På trods af mange i familien og omkreds er imod den.

Hader diverse fordomme mod visse uddannelser.

SSH = røv tører

Pædagog/lærer = Drikker kaffe og holder lange sommerferier

OSV.... Bla bla bla

Anmeld

23. september 2010

helora

Vil lige tilføje, at ssh og ssa'er stadig er på listen over flaskehalsområder, dvs. områder hvor der er mangel på arbejdskraft. Og jeg tror næppe det kommer til at ændre sig, taget i betragtning, at der der bliver flere og flere ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.