AnnePedersen skriver:
jeg er meget glad for det kun går ud over mig. Jeg elsker Naja over alt og har ikke afvist hende eller noget så den vinkel er jeg glad for ikke er ramt mig.
Kender godt det der med man spiser ikke, selvom man gerne vil. græder over vasketøjet er krøllet eller bare en trøje er foldet forkert. Græder hvis jeg er træt. Og det er jeg meget for sover ikke godt, og jeg vågner også meget om natten for at checke at Naja trækker vejret eller at hun ikke fryser.
Det er hårdt.
Hvordan har du det så idag??? går det bedre og hvis hvordan kom du dertil??+ og hvad med barnet mens du havde det skidt?
Jeg tror ikke, at jeg nogen sinde kom over den første depression. Derfor er denne nok lidt længere tid om at komme ud af kroppen.
Jeg har det bedre og bedre - og jeg er næsten mig selv igen. Bort set fra vægten.
Jeg spiser igen, og sover meget bedre. Min datter sover også igennem, og det er virkelig træls, når man ikke selv kan sove. Mere end træls.
Begge gange har jeg haft lyst til at flytte, og lade manden over det hele. Det er virkelig ikke rart, at have det sådan.
Men nu er det anderledes.
Anmeld