Min lille guldklump skal til at begynde i dp her på næste fredag, ser frem til det.
Men jo nærmere vi kommer at jeg til at begynde at arbejder, bliver min samvittighed dårligere og dårligere, for synes Zenia kommer til at få nogen al for lange dage i dp. Jeg skal aflevere hende kl 6.15 og 3 dage kan jeg hente hende kl 15.30 hvis togene altså kører til tiden, de sidste 2 dage vil hun blive hentet mellem kl 14.30 og 16 for så at blive passet af en anden da jeg først vil være hjemme ved 18-19 tiden de dage. Sidder og får det helt skidt, har dog fået deltid inde på mit arbejde, så skal arbejde 30 timer, men kommer til at bruge ca 15-20 timer om ugen på transport og derudover vil der være nogen dage hvor jeg skal arbejde til kl 20 og nogen gange i weekenderne. Søger job nærmere min bopæl, men der er bare så mange om stillingerne, er alene med min datter så hos faren er der ingen hjælp at hente.
Aner ikke hvordan jeg slipper af med den dårlige samvittighed, har sågar overvejet at gå igang med at læse, men tror ikke jeg kan klare den på su.
Ved ikke helt hvad jeg ville med mit indlæg, måske der var nogen der havde nogen guldkorn 
Tak for i læste med
Anmeld