Barnevogn i volvo v40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

JulieE

KarinaIda skriver:

Vi kunen også have vores basson grande i en saxo, og den var med liggemål på 97

Man kan have rigtig meget, hvis man pakker rigtigt. Vi har været afsted på påskeferie i saxoen... 2 voksne, 2 børn ( 1 på 3 år og 1 på 4 mdr) incl barnevogn og bagage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

CA

Baagøe skriver:

Hvorfor kører I ikke ud og prøver om barnevognen kan være i bagagerummet?

Jeg har en Renault Clio, og min Emmaljunga big star supreme - 97 cm kan være der, hvis den ene halvdel af bagsædet ligger ned...

K.h. Linda

Vi har ikke nogen barnevogn endnu

Anmeld

23. september 2010

CA

lotchen skriver:

I mine forældres volvo v50 kan min Odder ikke være der medmindre hjulene kommer af - klapvognen kan kun liige sniges derind på skrå...

Er deres en stationcar?

Anmeld

23. september 2010

sarahb

Carina87 skriver:

Hvad var liggemålet på jeres barnevogn, og hvor meget skulle i skille den ad for at få den til at være der? Det er jo et ret smalt bagagerum...

Det er en emmaljunga kombi og stellet var det eneste der skulle slåes sammen.. Ikke noget med hjulene og kassetten...

Anmeld

23. september 2010

klmf

Carina87 skriver:

Er deres en stationcar?

Ja... Jeg var mildest talt i chok... De bruger åbenbart så meget plads på at forstærke bilen (hvilket jo også er godt), så det optager meget plads hvor der kunne have været bagagerum. Den er møglækker at køre i, men den får altså ikke ros for plads i bagagerummet!

Anmeld

24. september 2010

CA

Okay, tak for svarene. Jeg har lige været inde og se på den emmaljunga duo vogn, og den har desværre kun liggemål på 80. Vi regner med en vogn på 97 . Jeg tror vi bliver nødt til at finde nogen med en vogn vi kan prøve at putte i. Ellers må vi finde en anden bil

Men tak for hjælpen

Anmeld

24. september 2010

KarinaIda

JulieE skriver:

Man kan have rigtig meget, hvis man pakker rigtigt. Vi har været afsted på påskeferie i saxoen... 2 voksne, 2 børn ( 1 på 3 år og 1 på 4 mdr) incl barnevogn og bagage

Ja det kan man, man man bare pakke rigtigt Hehe... Men vi har dog ikke lige  prøvet så meget i en saxo...

Anmeld

24. september 2010

JulieE

KarinaIda skriver:

Ja det kan man, man man bare pakke rigtigt Hehe... Men vi har dog ikke lige  prøvet så meget i en saxo...

Det var også kun af nød, da vores egen stationcar var på værksted (med en død gearkasse... av mit dankort). Men min mand er turnérende teaterteknike rog leger jævnlig "tetris for voksne" når de pakker lastbilen, så hans pakke teknik er helt eminent

Anmeld

24. september 2010

KarinaIda

JulieE skriver:

Det var også kun af nød, da vores egen stationcar var på værksted (med en død gearkasse... av mit dankort). Men min mand er turnérende teaterteknike rog leger jævnlig "tetris for voksne" når de pakker lastbilen, så hans pakke teknik er helt eminent

Heh... Vi kørte også med barnevogn og det i vores saxo, fordi vores skoda octavia stod på værkstedet i 3 uger i smadret tilstand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.