Barnevogn i volvo v40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.301 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. september 2010

CA

Hej Piger

Vi overvejer at købe en volvo v40 stationcar, men er lidt usikre på, om der kan være en barnevogn bagi. Man siger at kvinder ikke har forstand på biler, men spør Jer alligevel Er der nogen af Jer der har en v40, som kan hjælpe med et svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

sarahb

SAGTENS vi havde v40éren til vores første barn og med en emmaljunga barnevogn.
Den kunne sagtens være der

Anmeld

23. september 2010

CA

Lyder godt. Hvad mål havde barnevognen? Jeg mener, var det en ef de små eller en 97'er?

Anmeld

23. september 2010

JulieE

Carina87 skriver:

Hej Piger

Vi overvejer at købe en volvo v40 stationcar, men er lidt usikre på, om der kan være en barnevogn bagi. Man siger at kvinder ikke har forstand på biler, men spør Jer alligevel Er der nogen af Jer der har en v40, som kan hjælpe med et svar?

Jeg har ganske vist ikke eb Volvo V40, men svarer lige alligevel Vi kunne have en Basson gGrande med samme liggemål som Emmaljungaen i en lille Citroën saxo, så mon ikke den sagtens kan være i Volvoen

Anmeld

23. september 2010

CA

Hold da op, det er da ellers ikke verdens største bil Hvad var liggemålet på den barnevogn? 

Anmeld

23. september 2010

JulieE

Carina87 skriver:

Hold da op, det er da ellers ikke verdens største bil Hvad var liggemålet på den barnevogn? 

Jeg mener det var 97 cm  

Nej, det var en ganske lille bil, med en lillebitte 1.1 motor og 3 døre, som vi lånte før vi selv fik bil. Hvis vi kun skulle have barnevognen med klappede vi stellet sammen og tog hjulene af og satte ind øverst. Skulle vi have mere med, blev kassetten også klappet helt sammen

Anmeld

23. september 2010

CA

sarahb skriver:

SAGTENS vi havde v40éren til vores første barn og med en emmaljunga barnevogn.
Den kunne sagtens være der

Hvad var liggemålet på jeres barnevogn, og hvor meget skulle i skille den ad for at få den til at være der? Det er jo et ret smalt bagagerum...

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Hvorfor kører I ikke ud og prøver om barnevognen kan være i bagagerummet?

Jeg har en Renault Clio, og min Emmaljunga big star supreme - 97 cm kan være der, hvis den ene halvdel af bagsædet ligger ned...

K.h. Linda

Anmeld

23. september 2010

klmf

I mine forældres volvo v50 kan min Odder ikke være der medmindre hjulene kommer af - klapvognen kan kun liige sniges derind på skrå...

Anmeld

23. september 2010

KarinaIda

Carina87 skriver:

Vi kunen også have vores basson grande i en saxo, og den var med liggemål på 97

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.