Bruger jeres børn uldundertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

SussieThyssen

Mor til Frederic skriver:

Nu er det jo sådan at det deres uld body'er er med bomuld inderst mod huden og uld yderst.

Så uld kommer slet ikke til at røre deres hud.

Frederic bruger uld/bomuldt body'er hver vinter og er aldrig syg. Men han er også en tynd spirrevip, der har brug for hjælp til at holde sig varm om vinteren.

Eii det lyder da lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

mor-til-vanessa

Mathilde skriver:

....og hvor køber I det henne?

Jeg vil gerne have uldbodyer til Celina her til vinter, da hun nemt bliver forkølet. Men de koster jo 100kr stk. Det kan hurtigt blive dyrt!

Så hvor køber I henne?

ja jeg SVÆRGER til uld. det er bare det bedste. man kan få det i hog m føtex og bilka som nogen gange har det på tilbud. jeg købte en hel dragt i uld for 80 kr. det synes jeg ikke er dyrt

Anmeld

23. september 2010

Mathilde

Tak for jeres gode svar nu ved jeg hvor jeg skal lede!

Anmeld

23. september 2010

Mor til Frederic og Freya

SussieThyssen skriver:

Eii det lyder da lækkert

Havde også sagt at frederic ikke skulle have uld, for kan selv huske fra man var barn hvor meget det kradser..

Men da jeg fandt ud at de laver dem med bomuld inderst, kunne han jo godt bruge det. De laver jo natdragter - underbukser/undertrøje - body'er - heldragter - huer - handsker - bukser og bluser i den serie med bomuld inderst.

Man kan dog sagtens købe de alm hvor der kun er uld i, men ikke noget jeg ville købe til vores dreng..

Anmeld

23. september 2010

SussieThyssen

Mor til Frederic skriver:

Havde også sagt at frederic ikke skulle have uld, for kan selv huske fra man var barn hvor meget det kradser..

Men da jeg fandt ud at de laver dem med bomuld inderst, kunne han jo godt bruge det. De laver jo natdragter - underbukser/undertrøje - body'er - heldragter - huer - handsker - bukser og bluser i den serie med bomuld inderst.

Man kan dog sagtens købe de alm hvor der kun er uld i, men ikke noget jeg ville købe til vores dreng..

Skal da helt sikkert have det i memorandum når nu den nye spir kommer til i familien til januar

Anmeld

23. september 2010

Mira0911

Kære Børn skulle også have noget...  

Anmeld

23. september 2010

Mor til Frederic og Freya

SussieThyssen skriver:

Skal da helt sikkert have det i memorandum når nu den nye spir kommer til i familien til januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.