Caroline86 skriver:
Hej igen igen..
Ja, jeg ved det godt! Jeg opretter mange tråde for tiden 
Det her er en lille minde tråd... Mindet om alle de ting der pludselig er forsvundet fra hylderne i de danske butikker!
Jeg håber I vil være med 
Kan I huske sodavanden URGE? Den var grøn og de reklamerede vist nok med at det var pga. agurk 
se, dét er en sodavand jeg savner....
Nu er jeg jo af en lidt ældre generation..men jeg kan huske dengang sodavand smagte godt.
En Tuborg Squash smagte af appelsin sodavand og ikke af det der syntetiske plastiksprøjt de laver i dag. Og så var der rent faktisk en lille smule appelsinkød i dem 
Men de laver hele tiden om på smagene, og lige for tiden synes jeg ikke man kan få en eneste sodavand der ikke smager afskyeligt.
Den der Urge som I snakker om...LOL jeg syntes den var skrækkelig Hehe.
Kan også huske dengang da fx Smarties og M&M's virkeligt SMAGTE af chokolade, og så smeltede de på tungen når man suttede på dem.
I dag smager de bare af sukker og kunstige smagsstoffer og smelte på den der helst specielle måde kan de bare ikke mere.
I det hele taget irriterer det mig at de tilsætter alle de kunstige sødestoffer eller bruger alt, alt for meget sukker.
Vi er nemlig rigtigt mange der ikke kan tåle alle de tilsætningsstoffer, og flere og flere udvikler allergi over for det 
Og hvis man så også er diabetiker, så er det helt tosset.
Jeg vil ikke begynde på at nævne alle de ting som jeg savner fra min barndom, for dem kan I slet ikke huske, men ja, der er mange ting som man godt ville smage igen

Kærligst
Sussie
Anmeld