hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MamaMis. skriver:

Det var da en træls skræk og ha'  
Er der nogen speciel grund til at du har den skræk?

tror det er på grund af den der kæmpe ulykke med Scandinavian Star... Det er jeg aldrig rigtig kommet mig over

http://da.wikipedia.org/wiki/M/S_Scandinavian_Star

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Dinna88

Skittles, de er svære at få fat i. regnbue slik hehe

Det er fordi det ikke er dansk! Så er de møg dyre. I Super Best har de dog en britisk og en amerikansk afdeling, hvor de er

Anmeld

23. september 2010

Mathilde

De lilla snack chips fra Kims. Jeg kan ikke huske hvad de smagte af, men jeg ELSKEDE dem som barn Idag er der gule og røde og grønne.

Anmeld

23. september 2010

FrkT

Nadia&Daniel skriver:

Fik jeg altid hjemme hos min mormor da jeg var mindre - var vild med den

Vi er på jagt efter et gammel brætspil - som både Daniel og jeg spillede da vi var mindre - MYRETUEN.. Det er taget ud af butikkerne for lang tid siden og laves ikke mere. Dog kan vi finde det på den blå avis's hjemmeside, men folk er helt oppe med priserne, men okay, det er jo klart vist der er efterspørgelse på det..

Hehe det spil har jeg også.... tror dog det står hjemme ved mine forældre, men mit er det altså

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mathilde skriver:

De lilla snack chips fra Kims. Jeg kan ikke huske hvad de smagte af, men jeg ELSKEDE dem som barn Idag er der gule og røde og grønne.

dem kan jeg slet ikke huske at have set

Anmeld

23. september 2010

Shibby

LAYS chips med heintz ketup smag!!!! Hvor blev de af

Anmeld

23. september 2010

Shibby

Mathilde skriver:

I de lilla poser var der 3 forskelligeformede chips ikk? Dem kan man stadig købe hvis det er den jeg tror det er Posene r stadig lilla

Anmeld

23. september 2010

Sees

Caroline86 skriver:

tror det er på grund af den der kæmpe ulykke med Scandinavian Star... Det er jeg aldrig rigtig kommet mig over

http://da.wikipedia.org/wiki/M/S_Scandinavian_Star

Puha, den ulykke kendte jeg ikke til
Sikke da en omgang .. Kan da godt forstå du har fået en skræk, efter det!

Anmeld

23. september 2010

FrkT

Åhhhh ja, URGE. Jeg kan huske jeg ELSKEDE den sodavand, men kan dog ikke huske hvordan den smagte. Må prøve næste gang jeg skal besøge Jens' familie i Norge

Som en sagde; hvid cola.... men også blå cola og grøn cola.... hvad blev der af dem?

Anmeld

23. september 2010

Mutti2B

Spark sodavand og Friskos røde finger is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.