Gode idéer til pakkekalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

serinasmor

hvad med at give den lille duplo ... pakket ind klods for klods

ellers kunne jeg godt finde på at give dem et af de der flytbare vinduesjulepyntsklistermærker / eller måske nissemagneter til køleskabet hver- hver dag ... på den måde er begge 2 med til at pynte op til jul hver dag .... og så måske engang imellem hvor det skal være lidt ekstra hyggeligt også en pakke farver eller rosiner ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Hej

Er begyndt at tænke i pakkekalender-pakker til mine tøser - men hader bare de der "skrammel"-ting, der har det med at ende i sådan en pakkekalender. Sidste år fik Annika hver dag et nyt stykke legemad til hendes køkken - jeg havde købt nogle store pakker med trælegemad, som jeg delte ud på 24 små pakker, som hver dag kom i hendes julestrømpe nogle dage kom der en pakke rosiner el.lign. i sammen med, så det ikke blev for ensformigt. Men den idé brugte jeg jo ligesom sidste år og i år har jeg to små, der skal have noget i deres strømper...

Lina er 1½ år til december og Annika er 3 år og 4 mdr...Har I nogle gode idéer til, hvad jeg kan finde på til dem, så vi ikke ender med en masse småskrammel, der bare fylder og som samtidig ikke blive for ensformigt...?

Hejsa

Lina og Malucca er jo tæt aldersmæssigt, og jo M skal da ha´pakkekalender i år.. og jeg er også begyndt at købe ind til den.

Jeg har købt en pose dyr, som hun får lidt af hen af vejen, i TIGEREN har jeg købt 5 forskellige Barbar (den der elefant) tegenefilm, de koster en 20 pr. stk, så der er også til nogle dage, og ja så regner jeg med, at købe noget legemad og deler op. og tja hårspænder er jo også et must til Luttens vilde hår. og ja bøger fra TIGEREN er der også røget i kassen.

Jeg synes faktisk man kan få en del gode ting i TIGEREN, både til Lina/Maluccas alder og til Annikas...

Anmeld

23. september 2010

Ida.

Rose <3 skriver:

Hejsa

Lina og Malucca er jo tæt aldersmæssigt, og jo M skal da ha´pakkekalender i år.. og jeg er også begyndt at købe ind til den.

Jeg har købt en pose dyr, som hun får lidt af hen af vejen, i TIGEREN har jeg købt 5 forskellige Barbar (den der elefant) tegenefilm, de koster en 20 pr. stk, så der er også til nogle dage, og ja så regner jeg med, at købe noget legemad og deler op. og tja hårspænder er jo også et must til Luttens vilde hår. og ja bøger fra TIGEREN er der også røget i kassen.

Jeg synes faktisk man kan få en del gode ting i TIGEREN, både til Lina/Maluccas alder og til Annikas...

Tak for idéer

Tror jeg skal et smut i både 10'eren og søstrene grene og kigge...

Anmeld

23. september 2010

JustAnotherName

Herhjemme får de ADVENDTS-PAKKER.
Så får de kun en pakke hver søndag i advendt. Til gengæld får de "noget ordentlig", fremfor små ubruglige skrammel-ting hver dag.
Vi har ikke råd til store dyre gaver alle 24 dage i december, så sådan har vi valgt at løse det.

Anmeld

23. september 2010

Karo

Nu ved jeg ikke om pigerne ser TV, men kvickly har peterplys dvd pakken på tilbud til 50 kr (normal pris 300) og der er 2 film og en bamse i (her er til 3 dage). Kvickly har også en æske med den tre dyrefilm (dyrene i zoo med sebastian klein, dyrene på bondegården med chapper og dyrene i cirkus med martin) også til 50 kr.

Anmeld

23. september 2010

JustAnotherName

Indtil på søndag har Fætter BR 25% rabat på ALLE varer (også på de nedsatte varer) ....Så måske det er nemmere, at lade sig lokke, når der også er lidt penge at spare...?!

Anmeld

23. september 2010

Sommerfuglelarven

Vi har fået overstået pakkekalenderen til i år, heldigvis

Hun får bla:

En strikkelise, opgavebøger (med bogstaver og tal), en Mini baby born dukke med sulky og hest, en ekstra hest til førnævnte, en lyskæde til hulen under sengen, 3 stk Playmobil riddere, pustetusser, skabeloner til pustetusserne, et Storm spil, Spiderman handsker, en biograftur med mor og far og så kan jeg ikke huske resten.

Og her er nogle ideer:

DVD'er (der kan tit købes sampakker til 30-50 kr), børnecd'er, spil til computeren, (rigtige) spil eventuelt Storm, lav-selv-julepynt, kageforme til småkagebagning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.