Baby - en videnskab om søvn arhhhhhhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Eliza/lykke skriver:

Nogen gange er man bare heldig. Jeg synes nu også, at Elizabeth er nem - men de har jo nogle periode, hvor man ikke aner, hvad man skal stille op.

Jeg har ihverfald haft brug for aflastning hos min mor. Hun har hende stadig en gnag om ugen... det er dejligt. Så vender jeg mig også til, at hun skal til at være væk fra mig om ikke ret lang tid.

Dejligt....

Vi har også tit fået fortalt at vi ikke aner hvordan det er at få barn..

Frederic er ikke blevet passet ude endnu, ud over at være i dp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Eliza/lykke

Mor til Frederic skriver:

Dejligt....

Vi har også tit fået fortalt at vi ikke aner hvordan det er at få barn..

Frederic er ikke blevet passet ude endnu, ud over at være i dp..

Det må være super dejligt. Vi har virkelig mærket, hvordan det er, at have børn ha ha ha

Sønnen havde jo kolik i 3½ mrd., og blev passet 24 timer af min mor en gang om ugen med overnatning. vi fik nemlig ikke noget søvn i 3½ mrd., Senere da han var 4 år gammel, fik vi afvide, at han havde ADHD. Og det prøver vi stadig at håndtere med skolen og psykolger.

Datteren havde ikke kolik, men var bare et spædbarn med masser af gråd og ville ikke spise. Heller ikke i 32 graders varme.... hun vil stadig ikke spise - det er en kamp for os.

Vi skal nok ikke have flere børn ha ha ha

Anmeld

23. september 2010

Sofia24

Tulle28 skriver:

Min datter har indtil for ganske nyligt sovet rigtig meget - altså 17-18 timer i døgnet. Hun sov fra kl. 19.00/20.00 til kl. 04.00/06.00, blev ammet og sov videre til kl. 07.00. I løbet af dagen sov hun gerne 6 timer fordelt på flere lure.

Inden for den sidste uges tid har hun sovet 2-3 lure af 30-45 min. og en enkelt lur på 1½ til 2 timer - men hun er også begyndt at vågne om natten og holde fest ved 3 tiden og vågne tidligere om morgenen.

Såååå.... Der er åbenbart ikke en "regel" om at hvis de sover lidt i løbet af dagen skal sove mere om natten. Men det kommer vel ligeså stille jo ældre de bliver?

Tulle

Her har vi altid fået at vide - jo bedre de sover om dagen, des bedre sover de om natten! Og det har vist sig at være rigtigt her!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.