Forslag til mad til baby 5 mrd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Eliza/lykke

mor-til-vanessa skriver:

sådan er der bare nogen der har det. det kan du ikke være ked af.

ja jeg glæder mig også til de bliver lidt mere mobile og kan kravle og gå. det bliver skønt

Ja for søren - du er tæt på.... jeg må vente nogle måneder endnu................ måske når hun starter i VS (om 1½ mrd), sker der ting og sager??? Der plejer de at lære en hel masse ret hurtigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

mor-til-vanessa

Eliza/lykke skriver:

Ja for søren - du er tæt på.... jeg må vente nogle måneder endnu................ måske når hun starter i VS (om 1½ mrd), sker der ting og sager??? Der plejer de at lære en hel masse ret hurtigt??

ja det tror jeg. vanessa er begyndt at vende sig op på maven og ligner at hun godt  vil kravle lige om lidt. og det er efter hun er kommet hen og lege med de store børn. og hun nyder det bare såååå meget. gør moran også, selvom hun har lidt dårlig samvittighed. 

Anmeld

23. september 2010

Eliza/lykke

mor-til-vanessa skriver:

ja det tror jeg. vanessa er begyndt at vende sig op på maven og ligner at hun godt  vil kravle lige om lidt. og det er efter hun er kommet hen og lege med de store børn. og hun nyder det bare såååå meget. gør moran også, selvom hun har lidt dårlig samvittighed. 

Jep - jeg ser ikke frem til den dårlige samvittighed. Jeg ved, den kommer, når jeg skal lade hende være i VS en hel dag... uden MOR..... hvad søren skal der blive af mig???

Men andre børn har jo overlevet.. og det har deres mødre også. Så mon ikke at jeg også kan klare det???

Anmeld

23. september 2010

mor-til-vanessa

Eliza/lykke skriver:

Jep - jeg ser ikke frem til den dårlige samvittighed. Jeg ved, den kommer, når jeg skal lade hende være i VS en hel dag... uden MOR..... hvad søren skal der blive af mig???

Men andre børn har jo overlevet.. og det har deres mødre også. Så mon ikke at jeg også kan klare det???

jo det er jeg sikker på at du godt kan.

jeg var/er også lidt bange for at min datter helt skulle glemme mig. men det tror jeg altså ikke sker :-)

Anmeld

23. september 2010

Eliza/lykke

mor-til-vanessa skriver:

jo det er jeg sikker på at du godt kan.

jeg var/er også lidt bange for at min datter helt skulle glemme mig. men det tror jeg altså ikke sker :-)

Nej - de kan nok godt huske os altid.....

Anmeld

23. september 2010

mor-til-vanessa

Eliza/lykke skriver:

Nej - de kan nok godt huske os altid.....

ja det tror jeg helt bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.