Eliza/lykke skriver:
Så må jeg vente en måned endnu med øllebrød. Jeg glæder mig til at hun må få noget mere end alt det begyndergrød.
Jeg glæder mig også til, at hun kan sidde i den højestol og få sin mad. Det er mere hyggeligt. Nu sidder hun mere for sig selv i skråstolen og får grød.
Kan din baby godt drikke af kop? Og hvad med at sidde og være med - er hun glad, når hun skal spise???
Undskyld mine mærkelige spørgsmål, men jeg er ved at gå ud af mit gode skind her.
altså vanessa er jo 9 mdr nu. men da jeg kom hjem fra usa var hun 5 og begyndte at sidde i højstol. men hun kunne også sidde selv.
nu spiser vi næsten alle måltider sammen. og spiser selv om det meste af tiden. hun kunne drikke at kop som 3 mdr. ja må indrømme at jeg også begyndte på grød da hun var 3 mdr og tror også hun fik lidt øllebrød som 5 1/2 måned. (dog ikke hver dag)
men jeg går heller ikke op i regler. jeg følger mine egne og sp har ikke sagt noget til det. hun sagde bare at hvis hun måtte anbefale det ville hun men at hun blev fyret hvis hun gjorde. så det snakkede vi ikke mere om.
tror da sagtens hun kan sidde i højstol nu, hvis hun har en pude i ryggen.
Anmeld