Ønsker til barselsgaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

quar20

Sama skriver:

Dejligt med lidt positivt medvind

..

Ja altså jeg er ikke en af dem der bare skriver en liste og sender til folk..! Vi skrev eks. hellere ikke dåbsønsker..!!

Men når folk SELV spørger ja hvorfor så ikke lige ha tænkt over et par ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Maja_4000

Folk har også spurgt mig , hvad vi ønsker os .. Men jeg synes sgu det er lidt svært :b
Jeg har jo først termin i december , og allerede nu har vi styr på det hele ..
Det eneste jeg har sagt indtil videre er en "håndmuffe" fra tøjbamsen.dk .. Synes den er smart xD

Anmeld

10. oktober 2010

Steph_Laurits

Sama skriver:

Hvis du læste hvad jeg havde skrevet til de andre kan du også læse at jeg er blevet bedt om at finde på ønsker... Det er ikke fordi jeg er et grådigt bæst!!

Ja jeg så det efter jeg havde postet mit indlæge

Men skrev også selv at du kun kunne ønske dig noget hvis folk havde spurgt selv

Noget legetøj kan man vel altid bruge?

Anmeld

10. oktober 2010

Bom

Nu er jeg en af dem som har spurgt Sama efter en ønskeseddel...  Og grunden er egentlig at vi selv lige har fået en datter i maj og hold da fast en masse tøj vi fik og havde endda sagt til folk at vi ikke ønskede os tøj der var under str 68, men fik et hav af tøj som vi næsten ikke har brugt, desværre, og det synes jeg er synd...

Jeg vil hellere give en gave som jeg ved det nybagte forældre par bliver glade for og ikke en gave som de får dårlig samvittighed over at de aldrig får brugt...

Anmeld

11. oktober 2010

Josesmor

quar20 skriver:

..

Ja altså jeg er ikke en af dem der bare skriver en liste og sender til folk..! Vi skrev eks. hellere ikke dåbsønsker..!!

Men når folk SELV spørger ja hvorfor så ikke lige ha tænkt over et par ting

he he.. nejj så vidt er jeg heller ikke lige gået.. men tænker det er en go idé at have lidt i tankerne nu inden jeg ligger på sygehuset og folk beder om ønsker.. det er nok ik lige der man er mest kreativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.