nu venter vi vores nr. 2 dreng. og ALLE har spurgt om ønsker.. Nu fik vi også TEMMELIG mange gaver til Tino..!!
Jeg har skrevet ned hvad jeg GODT kunne tænkte mig men har også fortalt ALLE at de absolut ikke behøver at give gave.. Det er gave i sig selv at de spørger til os, og ser vores guldklump..!
Har endda sagt at jeg faktisk hellere - hvis de virkelig godt vil give en gave - vil have de giver Tino en lille ting.. Vi mangler absolut intet til den lille ny fordi drengene ligger tæt på hinanden..!! Men man ønsker sig selv altid et eller andet nyt til den lille ny..!!
Vi har sagt at vi IKKE ønsker os bamser til lillebror - for Tino fik over 20 bamser og har simpelthen grov sorteret i de bamser for hvor skal de dog være..? Desuden var der nogle specielle som Tino interesserede sig for og dem har vi beholdt..!!
Derudover var den bedste gave vi fik var faktisk fra vores vennepar som vi kommer meget sammen med..De havde købt en kurv og købt nogle sutter, håndklæder i lyseblå og vaskeklude så han havde nogle håndklæder og vaskeklude selv..
Næst vil jeg sige at når folk SELV spørger efter ønsker jamen hvorfor så ikke ha tænkt over nogle stykker i stedet for at de kommer med noget man allerede har - så skal man ud at bytte det i en fart - eller kan man ikke få noget andet brugbart..!!
Denne gang har vi ønsket os legetøj til bilen til lillebror - suttesnor - gavekort til diverse butikker jeg handler i til drengene - også ting til storebror..!!
Anmeld