Ønsker til barselsgaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Josesmor

Zette skriver:

Jeg tænker om man overhovedet skal have barselsgaveønsker? Det havde jeg ikke da jeg fødte for 4 måneder siden. Var bare glad for de gaver der nu kom... Vi fik iøvrigt mest tøj.

Hilsen
Zette

ja det er derfor jeg tænker det er godt med nogle ønsker, så vi ikke får så meget tøj. Og der er allerede et par stykker der har sagt vi skal tænke over hvad vi evt. mangler til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Josesmor

Carina1984 skriver:

Jeg ville ALDRIG drømme om at lave en ønskeseddel til dét. Hvorfor skal man ha gaver fordi man har født?? Jeg havde blevet glad for en buket blomster. Vi fik da gaver af et par stykker og det blev vi da også rigtig glade for men ku da aldrig drømme om at pådutte folk at de sku gi os noget!!!

Det er nu heller ikke fordi jeg vil pådutte eller forlange gaver ved noget overhovedet.. Men vi er blevet bedt om at tænke på noget hun kunne bruge udover tøj..., og det er så det jeg forsøger på..

Anmeld

23. september 2010

Josesmor

Valle81 skriver:

Og synes sagtens man kan ønske sig og gerne forskelligt til de forskellige personer.

jeg bruger selv meget tid på at finde barselsgaver til folk og ville blive ked hvis bare det blev givet æk eller byttet fordi der var kommet masser af det samme. Så kunne jeg lige så godt lade være at købe noget.

Forresten - lige en ønske mere - en lækker suttekæde:0)

Ja lige præcis. Jeg ville have dårlig samvittighed hvis jeg gav gaverne væk til andre, når de var tænkt til vores baby. Jeg har selv bedt om ønsker hos folk der lige er blevet forældre, så man kan give dem noget de kan bruge på længere sigt og kan få mere glæde af.

Tak for dine ideér

Anmeld

23. september 2010

BabyMus

Hvis I ved hvad hun skal hedde og I er til ting med navn på, så ville jeg ønske mig gaver fra www.cemawi.dk

Jeg er VILDE med hendes lækre ting. (:

Anmeld

10. oktober 2010

LenaJohansen

Carina1984 skriver:

Jeg ville ALDRIG drømme om at lave en ønskeseddel til dét. Hvorfor skal man ha gaver fordi man har født?? Jeg havde blevet glad for en buket blomster. Vi fik da gaver af et par stykker og det blev vi da også rigtig glade for men ku da aldrig drømme om at pådutte folk at de sku gi os noget!!!

Anmeld

10. oktober 2010

Steph_Laurits

Nej syntes ikke man kan ønske sig noget i barselsgave fra folk (kun hvis de selv spørger dig om et ønske).
Barselsgave er jo noget folk kun giver hvis de har lyst.

Så vil nok sige at du må vente til dåben med ønskerne

Anmeld

10. oktober 2010

quar20

nu venter vi vores nr. 2 dreng. og ALLE har spurgt om ønsker.. Nu fik vi også TEMMELIG mange gaver til Tino..!!

Jeg har skrevet ned hvad jeg GODT kunne tænkte mig men har også fortalt ALLE at de absolut ikke behøver at give gave.. Det er gave i sig selv at de spørger til os, og ser vores guldklump..!

Har endda sagt at jeg faktisk hellere - hvis de virkelig godt vil give en gave - vil have de giver Tino en lille ting.. Vi mangler absolut intet til den lille ny fordi drengene ligger tæt på hinanden..!! Men man ønsker sig selv altid et eller andet nyt til den lille ny..!!

Vi har sagt at vi IKKE ønsker os bamser til lillebror - for Tino fik over 20 bamser og har simpelthen grov sorteret i de bamser for hvor skal de dog være..? Desuden var der nogle specielle som Tino interesserede sig for og dem har vi beholdt..!!

Derudover var den bedste gave vi fik var faktisk fra vores vennepar som vi kommer meget sammen med..De havde købt en kurv og købt nogle sutter, håndklæder i lyseblå og vaskeklude så han havde nogle håndklæder og vaskeklude selv..

Næst vil jeg sige at når folk SELV spørger efter ønsker jamen hvorfor så ikke ha tænkt over nogle stykker i stedet for at de kommer med noget man allerede har - så skal man ud at bytte det i en fart - eller kan man ikke få noget andet brugbart..!!

Denne gang har vi ønsket os legetøj til bilen til lillebror - suttesnor - gavekort til diverse butikker jeg handler i til drengene - også ting til storebror..!!

Anmeld

10. oktober 2010

Malthesmoar

Sama skriver:

Hej

Jeg er ved og forsøge at skrive lidt ned hvad vi kunne ønske os i barselsgaver.

Vil gerne ønske os andet end bare tøj til bebsen, men hvad?? Ellers får vi jo sikkert vildt meget i str. 50/56/62 og det kan vi slet ikke nå at bruge. Jeg vil hellere ønske noget hun kan få glæde af.  

Nu er jeg en der har ret meget behov for at have styr på det meste inden hun kommer til verden, så ved snart ikke om jeg har købt for meget

Hva siger i piger?? Har i nogle gode barselsønsker??

Har Barselssæt mv: www.personligebamser.dk

Barselssæt / Dåbsgave Unisex

Anmeld

10. oktober 2010

Josesmor

StephanieJ skriver:

Nej syntes ikke man kan ønske sig noget i barselsgave fra folk (kun hvis de selv spørger dig om et ønske).
Barselsgave er jo noget folk kun giver hvis de har lyst.

Så vil nok sige at du må vente til dåben med ønskerne

Hvis du læste hvad jeg havde skrevet til de andre kan du også læse at jeg er blevet bedt om at finde på ønsker... Det er ikke fordi jeg er et grådigt bæst!!

Anmeld

10. oktober 2010

Josesmor

quar20 skriver:

nu venter vi vores nr. 2 dreng. og ALLE har spurgt om ønsker.. Nu fik vi også TEMMELIG mange gaver til Tino..!!

Jeg har skrevet ned hvad jeg GODT kunne tænkte mig men har også fortalt ALLE at de absolut ikke behøver at give gave.. Det er gave i sig selv at de spørger til os, og ser vores guldklump..!

Har endda sagt at jeg faktisk hellere - hvis de virkelig godt vil give en gave - vil have de giver Tino en lille ting.. Vi mangler absolut intet til den lille ny fordi drengene ligger tæt på hinanden..!! Men man ønsker sig selv altid et eller andet nyt til den lille ny..!!

Vi har sagt at vi IKKE ønsker os bamser til lillebror - for Tino fik over 20 bamser og har simpelthen grov sorteret i de bamser for hvor skal de dog være..? Desuden var der nogle specielle som Tino interesserede sig for og dem har vi beholdt..!!

Derudover var den bedste gave vi fik var faktisk fra vores vennepar som vi kommer meget sammen med..De havde købt en kurv og købt nogle sutter, håndklæder i lyseblå og vaskeklude så han havde nogle håndklæder og vaskeklude selv..

Næst vil jeg sige at når folk SELV spørger efter ønsker jamen hvorfor så ikke ha tænkt over nogle stykker i stedet for at de kommer med noget man allerede har - så skal man ud at bytte det i en fart - eller kan man ikke få noget andet brugbart..!!

Denne gang har vi ønsket os legetøj til bilen til lillebror - suttesnor - gavekort til diverse butikker jeg handler i til drengene - også ting til storebror..!!

Dejligt med lidt positivt medvind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.