Hvordan opdage blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

SussieThyssen

Hej søde.
Først rigtig god bedring, og så se at få drukket en masse kamillete og put dig i dynen så meget som du kan, så du får varmet mavsen godt.
Og så er det en god ide at købe nogle uldne overtrækstrusser.
Sexet er det ikke, men det hjælper.
Femilet har nogle i forskellige farver, som ikke er helt uklædelige.

Heldigvis har jeg været forskånet for blærebetændelse undtagen een gang, og der vil jeg nærmest beskrive det som en rigtig modbydelig halsbetændelse, der bare var flyttet ned i den anden ende

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Dansker I Holland

Jeg vidste heller ikke at jeg havde det før jeg kom til lægen i uge 32 og fik tjekket min urin. Ingen smerter eller noget Men sjovt er det sq ikke da.. Håber du kommer til bunds i din, jeg håber osse jeg er ved at komme til bunds i min. Har osse en masse plukveer som er mega trælse.

Knus Sussie 32+2

Anmeld

29. september 2010

Kvindemin

Jeg er gravid i 40+1, og har fået 6 behandlinger for blærebetændelse i forløbet (har det stadig). De andre har jo fint beskrevet det, og du kan også få sådanne nogle jag op o skeden/urinrøret. Det gør nas.
De sender altid din urin til dyrkning, umiddelbart for at se hvilke bakterier du har i dit urin. Det er bare ren tryghed, og så kan du ringe ned til din læge og få svar 3 dage efter.

Knus og pøj pøj

Anmeld

29. september 2010

Diana...

Vi opdaget det ved meget kraftige plukveer og ved spændninger i hele underlivet. Jeg tænkte ikk selv det var blærebetændelse men det opdaget de så på sygehuset det var. Og ja mit tis er faktisk også blevet mørkere. 

Rigtig god bedring søde. 

Knus Diana

Anmeld

29. september 2010

oo

jeg har afleveret urinprøve hos min læge til hvert lægebesøg - og hun har dyrket det hver gang for at tjekke for blærebetændelse. Desuden har de taget urinprøve på fødegangen alle 3 gange jeg har været derinde til tjek og så er der jo også tissestrimlen hos jordemoderen, hvor man lige kan se om der er noget unormalt i gære

Anmeld

29. september 2010

JustMe

Hej piger.

Jer med blærebetændelse … hvordan blev det opdaget?

Som gravid oplever man jo ikke "at tisse glasskår" så hvilke andre symptomer kan der være?

Havde I selv en anelse eller blev det opdaget ved læge eller JM?

Synes virkelig ikke det "dufter af roser" forneden …

AG

Jeg syntes, jeg kunne fornemme øget tissetrang lige efter toiletbesøg, mens ellers bad jeg lægen om en urintest for en sikkerheds skyld. Jeg har haft blærebetændelse flere gange før, så vidste, jeg nok var endnu mere udsat. Ganske rigtigt havde jeg blærebetændelse allerede i 6. uge, så er i behandling nu - mavefornemmelsen er god at lytte til nogle gange

Jeg regner med at høre, om ikke jeg kan indlevere en urinprøve hver 14. dag, når jeg alligevel skal have taget blodprøver. Så vi er sikre på at fange det i opløbet, hvis der skulle komme endnu én snigende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.