Vendings forsøg ... hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Ok Dejligt at høre at det kan lykkes Jeg skal nok slå koldt vand i blodet, da jeg jo "kun" er 32+3 henne griner... Det var bare noget som var begyndt at bekymre mig lidt

Knus Sussie 32+3

Ja, da. En læge kom lige så stille og roligt ind og trykkede blidt på maven - VUPTI! Vendt var baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Valle81

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa piger. Jeg vil bare gerne lige høre hvornår man for tilbudt vendingsforsøg hvis baby ikke ligger den rette vej. Jeg er godt nok kun 32+2, men er alligevel begyndt at blive lidt nervøs, da jeg ikke har prøvet vendingsforsøg før. Er heller ikke sikkert det er nødvendigt, men kunne bare godt tænke mig at vide hvor langt man skal være henne før de forsøger at vende baby..

Knus Sussie 32+2

Hejsa:0)

Da jeg ventede Anton vr jeg også nervøs omkring starten af 30érne da han også lå med hovedet op ad.

Snakkede med jordemoder og hun sagd at jo flere graviditer jo senere sætte de sig oftest fast - så jeg skulle ikke være nervøs - hun ville først begynde at være nervøs omkring 37:0)

Anmeld

24. september 2010

Dansker I Holland

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Da jeg ventede Anton vr jeg også nervøs omkring starten af 30érne da han også lå med hovedet op ad.

Snakkede med jordemoder og hun sagd at jo flere graviditer jo senere sætte de sig oftest fast - så jeg skulle ikke være nervøs - hun ville først begynde at være nervøs omkring 37:0)

Ok mange tak Det lyder godt Jeg vil i hvert fald tage snakken med min jordemoder når jeg skal derhen næste gang

Knus Sussie 32+4

Anmeld

24. september 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Ja, da. En læge kom lige så stille og roligt ind og trykkede blidt på maven - VUPTI! Vendt var baby

Ej det lyder jo bare SUPER Jeg bekymrer mig nok for meget Men det er vel meget normalt

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Ej det lyder jo bare SUPER Jeg bekymrer mig nok for meget Men det er vel meget normalt

Man bekymrer sig altid som gravid

Anmeld

25. september 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Man bekymrer sig altid som gravid

ja

Anmeld

25. september 2010

Nadia&Daniel

Er 34+4 i dag - og vores lille guldklump er også en rigtig stjernekigger.. Håber at h*n når at slå en koldbøtte, så jeg undgår det.

Vores lille guldklump vejer dog kun 1907 gram, så der er stadig rigelig med plads, taget i betragtning at der "kun" er små 5 uger (+ - 14 dage) endnu til terminen

Anmeld

25. september 2010

Dansker I Holland

Nadia&Daniel skriver:

Er 34+4 i dag - og vores lille guldklump er også en rigtig stjernekigger.. Håber at h*n når at slå en koldbøtte, så jeg undgår det.

Vores lille guldklump vejer dog kun 1907 gram, så der er stadig rigelig med plads, taget i betragtning at der "kun" er små 5 uger (+ - 14 dage) endnu til terminen

Hehe ja det håber jeg da osse for dig/jer smiler...

Kæmpe kram Sussie 32+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.