Vendings forsøg ... hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Dansker I Holland

Hejsa piger. Jeg vil bare gerne lige høre hvornår man for tilbudt vendingsforsøg hvis baby ikke ligger den rette vej. Jeg er godt nok kun 32+2, men er alligevel begyndt at blive lidt nervøs, da jeg ikke har prøvet vendingsforsøg før. Er heller ikke sikkert det er nødvendigt, men kunne bare godt tænke mig at vide hvor langt man skal være henne før de forsøger at vende baby..

Knus Sussie 32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

henh01

følger lige med. Er selv 31+4 og lillemanden ligger med hovedet oppe..

Anmeld

22. september 2010

CiSo

min lillemand blev vendt i mandags da jeg var 35+4! og det lykkedes i sidste forsøg, det er lidt ubehageligt, men ligeså snart du siger stop stopper de også! Så der er ikke noget at være bange for!

Jeg snakkede med min jm omkring det, og det var hende der sendte mig videre! Du kan jo prøve din jm?

Anmeld

22. september 2010

Dansker I Holland

sophieamalia skriver:

min lillemand blev vendt i mandags da jeg var 35+4! og det lykkedes i sidste forsøg, det er lidt ubehageligt, men ligeså snart du siger stop stopper de også! Så der er ikke noget at være bange for!

Jeg snakkede med min jm omkring det, og det var hende der sendte mig videre! Du kan jo prøve din jm?

Ok men det er bare om det er for tidligt for mig at tænke på sådan noget ? Jeg skal først til jordemoder igen den 6 oktober, så der er lidt tid endnu Men vil da helt klart snakke med min jordemoder om det. for det er noget jeg er begyndt at tænke meget over og være nervøs for fødslen osv.. Lyder sikkert dumt da jeg jo er 3 gangs fødende Og jeg ved ikke HVOR tidligt de kan forsøge at vende baby. Og hvis de vender baby, er der jo ingen garanti for at baby bliver liggende sådan ? Uhhh jeg er så forvirret... griner..

Sussie 32+2

Anmeld

22. september 2010

KarinaIda

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa piger. Jeg vil bare gerne lige høre hvornår man for tilbudt vendingsforsøg hvis baby ikke ligger den rette vej. Jeg er godt nok kun 32+2, men er alligevel begyndt at blive lidt nervøs, da jeg ikke har prøvet vendingsforsøg før. Er heller ikke sikkert det er nødvendigt, men kunne bare godt tænke mig at vide hvor langt man skal være henne før de forsøger at vende baby..

Knus Sussie 32+2

Som regel siger de man først vender når man er 36 fulde uger henne, men tror altså det er meget forskelligt fra sted til sted

Anmeld

22. september 2010

Dansker I Holland

KarinaIda skriver:

Som regel siger de man først vender når man er 36 fulde uger henne, men tror altså det er meget forskelligt fra sted til sted

Ok Jeg må i hvert fald prøve at snakke med min jordemoder om det Tak for svaret

Anmeld

22. september 2010

KarinaIda

NR3ønskebarn skriver:

Ok Jeg må i hvert fald prøve at snakke med min jordemoder om det Tak for svaret

så lidt.. Men ved på svendborg vil de ikek vende før fulde 36 uger, det var hvad de sagde til mig for lidt over 2 år siden

Anmeld

22. september 2010

Dansker I Holland

KarinaIda skriver:

så lidt.. Men ved på svendborg vil de ikek vende før fulde 36 uger, det var hvad de sagde til mig for lidt over 2 år siden

Det er osse ok for mig Jeg var bare i tvivl om hvornår de ville gøre det Så jeg vil tage det roligt

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Min kusines bebs blev vendt for 2 uger siden, da hun var 37 uger henne

Anmeld

23. september 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Min kusines bebs blev vendt for 2 uger siden, da hun var 37 uger henne

Ok Dejligt at høre at det kan lykkes Jeg skal nok slå koldt vand i blodet, da jeg jo "kun" er 32+3 henne griner... Det var bare noget som var begyndt at bekymre mig lidt

Knus Sussie 32+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.