Emilie 5 måneder <3 (Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Mette.

Sofia skriver:

Det går fint, stille og roligt. Vi vil ikke vide kønnet Så det bliver spændende! Men tror det er en dreng, har ikke haft kvalme overhovedet!! Og det siges jo at være et tegn!

Åh, det bliver bare så spændende så Jeg var også overbevidst om vi skulle have en dreng - selvom alle andre end Martin og jeg sagde pige. Men vi fik jo en pige - til trods for jeg heller ikke mærkede til kvalme overhovedet..

Det bliver spændende at se om din fornemmelse holder stik så, for min gjorde jo ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mette.

Tina&Martin skriver:

Hold da op, en lækker pige du har fået dig!!! Elsker billedet hvor hun har mad ud over det hele

Tusind tak Hihi, ja, hun er en rigtig lille gris når hun spiser, det er ret underholdende, vi er dog ikke populære når hun skal vaskes bagefter. 

Anmeld

23. september 2010

2babygirls

Tusind tak Hihi, ja, hun er en rigtig lille gris når hun spiser, det er ret underholdende, vi er dog ikke populære når hun skal vaskes bagefter. 

Hihi, nej for nu har hun jo lige gjort sig så umage med at pynte på sig selv

Anmeld

25. september 2010

Sofia

Mette. skriver:

Åh, det bliver bare så spændende så Jeg var også overbevidst om vi skulle have en dreng - selvom alle andre end Martin og jeg sagde pige. Men vi fik jo en pige - til trods for jeg heller ikke mærkede til kvalme overhovedet..

Det bliver spændende at se om din fornemmelse holder stik så, for min gjorde jo ikke. 

Vidste I også først kønnet ved fødslen?? Ja, min kæreste tror det bliver en pige, så vi er ikke helt enige - men ihh hvor bliver det spændende!

Anmeld

25. september 2010

Sakris

Hold da op hvor er hun bare lækker

Anmeld

25. september 2010

Mette.

Sofia skriver:

Vidste I også først kønnet ved fødslen?? Ja, min kæreste tror det bliver en pige, så vi er ikke helt enige - men ihh hvor bliver det spændende!

Nej, vi fik det afvide til MD scanning, eller scanningsdamen troede 90 % det var en pige - så vi har lidt tilbageholdende med at købe for meget lyserødt i tilfælde af hun havde taget fejl.

Det viste sig så i uge 30 at det var en pige, da vi var til 3 ekstra scanninger, da hun jo var lidt lille inde i mavsen. Det bliver spændende at se hvad der kommer ud så Ligemeget hvad er det da bare skønt at h*n har det godt derinde.

Anmeld

25. september 2010

Mette.

Sakris skriver:

Hold da op hvor er hun bare lækker

Åh, tusind tak. Hun smelter også mit hjerte gang på gang.

Anmeld

25. september 2010

Bavianis

Hun er meget, meget, meget, særdeles nuttet og sød!

Anmeld

25. september 2010

Sakris

Mette. skriver:

Åh, tusind tak. Hun smelter også mit hjerte gang på gang.

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

25. september 2010

Mette.

Hun er meget, meget, meget, særdeles nuttet og sød!

Åh, hvor er du sød! Tusind tak. (.. Og det synes hendes mor også at hun er ).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.