Emilie 5 måneder <3 (Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

LilyMarleen

Nej, hvor er hun bare KØN!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mette.

Mor til David og Adam skriver:

Skøøøøn pige

Min lille Adam bliver 2 uger i morgen! - synes også det er gået ALT for hurtigt

Tusind tak

Skal vi ikke også snart se flere billeder af lille Adam? 

Anmeld

23. september 2010

Mette.

Ayasmor skriver:

arhmen altså.. det går lige direkte i mine stokke... hvor er hun altså bare super kær og smuk..

Tusind tak.

Man kommer hurtigt til at savne den tid hvor de er helt små, selvom Emilie stadig er lille.

Anmeld

23. september 2010

E.T

Hun er da bare for skøn

Anmeld

23. september 2010

Heidi85

årh hvor er hun dog bare en dejlig lille en

Anmeld

23. september 2010

Mette.

Sofia skriver:

Hun bliver jo kun sødere og sødere!!

Åh, mange tak

Hvordan går det med din lille spire? Hvor er det skønt NF gik godt. VIl i egentligt vide kønnet på forhånd eller bliver det en overraskelse?

Anmeld

23. september 2010

Mette.

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor er hun da bare en lille lækker sag!

Men hvad er det gule snask for noget hun er smurt ind i?

Min pige på snart 3 mdr. vejer 7 kg, og måler 63 cm.... Men hun er tilgengæld også langt over gennemsnittet for den aldersgr.

Mange tak. Det gule/orange var en af de første gange hun fik mos af kartoffel og gulerod. Hun havde lidt svært ved at spise med ske de første gange, hvilket resulterede i mos over alt Men hun synes det var sjovt - og er blevet noget bedre til det nu.

Ja, så følger hun da godt med Men så længe de trives of følger deres egen vægt, betyder det jo ikke så meget om de er over eller under kurven.

Anmeld

23. september 2010

Mette.

Tusind tak alle skønne piger.

Anmeld

23. september 2010

Sofia

Mette. skriver:

Åh, mange tak

Hvordan går det med din lille spire? Hvor er det skønt NF gik godt. VIl i egentligt vide kønnet på forhånd eller bliver det en overraskelse?

Det går fint, stille og roligt. Vi vil ikke vide kønnet Så det bliver spændende! Men tror det er en dreng, har ikke haft kvalme overhovedet!! Og det siges jo at være et tegn!

Anmeld

23. september 2010

2babygirls

Mette. skriver:

Ih, så bliver min lille trold allerede 5 måneder - tiden går alt for hurtig, så nu må det absolut være tid til en omgang billedespam

Hun vejer nu 6 kg og er 62 cm lang, så en lille mus. <3 - Men vidunderlig dejlig. Her er en hel række billeder fra den sidste måned.

Hold da op, en lækker pige du har fået dig!!! Elsker billedet hvor hun har mad ud over det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.