Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1m1i1a skriver: NEEEEEJ hvor er det bare fint! Så kan det ikke blive mere prinsesse
NEEEEEJ hvor er det bare fint!
Så kan det ikke blive mere prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange taak.
Nej, forstår ikke polsk, men finder nok ud af det
knuus
A&F skriver: Mange taak. Nej, forstår ikke polsk, men finder nok ud af det knuus
ZamanogDania skriver: Jeg har fundet min drømme sengesæt med himmel osv.Den passer bare til min lille prinsesse.Jeg har ledt i mange steder, men så fandt jeg den i dag.Glæder mig helt vildt til at får denHvad synes I om den?
Jeg har fundet min drømme sengesæt med himmel osv.Den passer bare til min lille prinsesse.Jeg har ledt i mange steder, men så fandt jeg den i dag.Glæder mig helt vildt til at får denHvad synes I om den?
Super fint og sødt, hvis man er til det prinsesse-lyserøde agtige - hvilket jeg jo kan forstå, at du er... heheh
Jeg venter selv en pige - og har faktisk termin i dag... men jeg er nu ikke selv til den slags!!! Herhjemme er værelset lilla/grøn... og jeg eeeeelsker det...
Men din datter skal helt sikkert nok blive glad... det er da uden tvivl en hver prinsesses drøm...
Hvor er det fint. RIGTIG prinsesse agtigt. Kan godt forstå at du glæder dig HELT vildt
Ej hold op hvor er det bare sødt altså.
misslea skriver: Super fint og sødt, hvis man er til det prinsesse-lyserøde agtige - hvilket jeg jo kan forstå, at du er... heheh Jeg venter selv en pige - og har faktisk termin i dag... men jeg er nu ikke selv til den slags!!! Herhjemme er værelset lilla/grøn... og jeg eeeeelsker det... Men din datter skal helt sikkert nok blive glad... det er da uden tvivl en hver prinsesses drøm...
Diana... skriver: Ej hold op hvor er det bare sødt altså.
Drømmer skriver: Hvor er det fint. RIGTIG prinsesse agtigt. Kan godt forstå at du glæder dig HELT vildt
*Sofie* skriver: Hvor er det yndigt til en rigtig prinsesse
Hvor er det yndigt til en rigtig prinsesse
absolut enig - meget yndigt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128