Se hvad jeg har bestilt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

ZamanogDania

LC skriver:

Den er rigtig sød.

Jeg har totalt forelsket mig i den her seng, til når min lille prinsesse bliver lidt ældre:

http://jonilu.dk/produkter/16-halvhoej-seng/26-classic-med-trappekommode/

Den er desværre bare lidt dyr..

Den er os flooot. Men som sagt den er dyr. Det vil jeg altså ikke give, men hvis jeg bliver rig, så kunne jeg godt finde på købe den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Brams

ZamanogDania skriver:

Jamen det er jo det. Jeg bestiller os først nu og min datter er 9 måneder. Jeg kunne bare ikke får mig selv til at købe det der standard himmelsæt. Jeg kan ikke lide dem. Men så sagde min polsk veninde at der er en polsk hjemmeside man kan bestille alt. det så vi i dag og blev forelsket i denne her. Den er os helt vildt billig.

Pragtfuldt synes jeg

Anmeld

22. september 2010

Mor-til-asta-09

Hvor er det fiiiint

Anmeld

22. september 2010

ZamanogDania

Brams skriver:

Pragtfuldt synes jeg

Jamen jeg takker

Anmeld

22. september 2010

ZamanogDania

forældre-til-Asta skriver:

Hvor er det fiiiint

Tak tak

Anmeld

22. september 2010

BabyMus

Åhh jamen den er da bare FANTASTISK! En rigtig prinsesseseng til en rigtig lille prinsesse. (:

Hun kommer da til at elske den. (:

Anmeld

22. september 2010

ZamanogDania

BabyMus skriver:

Åhh jamen den er da bare FANTASTISK! En rigtig prinsesseseng til en rigtig lille prinsesse. (:

Hun kommer da til at elske den. (:

Tak for det. Ja hun bliver da meget glad

Anmeld

3. oktober 2010

A&F

Eeej jeg kunne ikke lade være med at forelske mig i din datters prinsesseseng. Den er virkelig smuk, og hun bliver sikkert glad for den. Må jeg spørge om hjemmesiden? Så kan jeg sidde og drømme lidt.

Knuus

Anmeld

3. oktober 2010

Mellepige

NEEEEEJ hvor er det bare fint!  

Så kan det ikke blive mere prinsesse

Anmeld

3. oktober 2010

ZamanogDania

A&F skriver:

Eeej jeg kunne ikke lade være med at forelske mig i din datters prinsesseseng. Den er virkelig smuk, og hun bliver sikkert glad for den. Må jeg spørge om hjemmesiden? Så kan jeg sidde og drømme lidt.

Knuus

Ja den er rigtig fin. Jamen det er en polsk hjemmeside. Ved så ikke om du fatter en brik af det men her er den www.allegro.pl. Jeg er rigtig glad for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.