Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LC skriver: Den er rigtig sød. Jeg har totalt forelsket mig i den her seng, til når min lille prinsesse bliver lidt ældre: http://jonilu.dk/produkter/16-halvhoej-seng/26-classic-med-trappekommode/ Den er desværre bare lidt dyr..
Den er rigtig sød.
Jeg har totalt forelsket mig i den her seng, til når min lille prinsesse bliver lidt ældre:
http://jonilu.dk/produkter/16-halvhoej-seng/26-classic-med-trappekommode/
Den er desværre bare lidt dyr..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ZamanogDania skriver: Jamen det er jo det. Jeg bestiller os først nu og min datter er 9 måneder. Jeg kunne bare ikke får mig selv til at købe det der standard himmelsæt. Jeg kan ikke lide dem. Men så sagde min polsk veninde at der er en polsk hjemmeside man kan bestille alt. det så vi i dag og blev forelsket i denne her. Den er os helt vildt billig.
Jamen det er jo det. Jeg bestiller os først nu og min datter er 9 måneder. Jeg kunne bare ikke får mig selv til at købe det der standard himmelsæt. Jeg kan ikke lide dem. Men så sagde min polsk veninde at der er en polsk hjemmeside man kan bestille alt. det så vi i dag og blev forelsket i denne her. Den er os helt vildt billig.
Pragtfuldt synes jeg
Hvor er det fiiiint
Brams skriver: Pragtfuldt synes jeg
forældre-til-Asta skriver: Hvor er det fiiiint
Åhh jamen den er da bare FANTASTISK! En rigtig prinsesseseng til en rigtig lille prinsesse. (:
Hun kommer da til at elske den. (:
BabyMus skriver: Åhh jamen den er da bare FANTASTISK! En rigtig prinsesseseng til en rigtig lille prinsesse. (: Hun kommer da til at elske den. (:
Eeej jeg kunne ikke lade være med at forelske mig i din datters prinsesseseng. Den er virkelig smuk, og hun bliver sikkert glad for den. Må jeg spørge om hjemmesiden? Så kan jeg sidde og drømme lidt.
Knuus
NEEEEEJ hvor er det bare fint!
Så kan det ikke blive mere prinsesse
A&F skriver: Eeej jeg kunne ikke lade være med at forelske mig i din datters prinsesseseng. Den er virkelig smuk, og hun bliver sikkert glad for den. Må jeg spørge om hjemmesiden? Så kan jeg sidde og drømme lidt. Knuus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128