Jer der selv laver grød..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Pige2009

Maria. skriver:

..Hvilke mærker køber i? Der er jo noget med at der er nogle ting de ikk må få!?

Jeg tænker:

Rismel, Majsmel og Hirseflager?

Kram Maria

Vil ikke anbefale dig at starte med risgrød, da rigtig mange babyer får træg mave af det, så hellere boghvede- eller hirse som den første grød

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Valle81

Maria. skriver:

..Hvilke mærker køber i? Der er jo noget med at der er nogle ting de ikk må få!?

Jeg tænker:

Kram Maria

Køber økologisk fra enten Urtekram eller Finax:0)

Anmeld

23. september 2010

Valle81

mor-til-vanessa skriver:

de må få alt fra 6 mdr også havregrød

Ja det må de gerne - min sp sagde dig at hun vil råde til at øllebrød udskydes til omkrin 7-8 mdr alderen da der er MEGET gluten i det:0)

Anmeld

23. september 2010

mor-til-vanessa

Valle81 skriver:

Ja det må de gerne - min sp sagde dig at hun vil råde til at øllebrød udskydes til omkrin 7-8 mdr alderen da der er MEGET gluten i det:0)

nå okay. det har jeg aldrig fået at vide

Anmeld

23. september 2010

millesofie

Maria. skriver:

Jeg tænker:

Kram Maria

nu er tinke jo 9½mdr så hun må få det hele

men jeg har siden hun var 4 mdr købt majsmel og hirseflager for det har hun syntes om

nu køber jeg også havreflager og risflager men dem er hun ikke så glade for 

Anmeld

23. september 2010

serinasmor

lad os se hvad jeg stadig har stående i skabet

hirseflager og majsmel fra urtekram , købt i superbest .. brugte vist også deres rismel en overgang ... og så har jeg pama rismel fra quaker ... det er ikke økologisk og jeg aner ikke hvor det er købt for det er noget jeg har fået af svigermor og ikke har fået brugt endnu

jeg har også nogle axa mannagryn stående .. vist også købt i superbest og helt almindelige basis-havregryn fra netto.... men de 2 ting er jo noget man først kan give de små fra 6 mdrs alderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.