Myggenet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

sarahb

LilleMor10 skriver:

Hej de damer 

I dag gik jeg og tænkte over, Hvor mange af jer bruger myggenet når i er ude og lufte vognen ? Jeg bruger selv mit hele tiden, 

Men når jeg går nede i gågaden er det yderst sjældent jeg ser andre vogne med net på ? 

hvis i ikke gør, må jeg så spørge hvorfor ikke?

Knus Sara 

jeg tror jeg har haft mit på 2 gange om han er 2 år nu. Så nej jeg har aldrig brugt det rigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Mor til L&S

Bruger altid myggenet når Liva ligger i barnevognen og sover - tanken om at insekter osv kan komme ind til hende kan jeg ikke lide..

Men går vi tur hvor hun er vågen og enten sidder ell ligger ned bruger jeg det ikke...

Rollo

Anmeld

22. september 2010

bagger26

Og så for lige at svare på spørgsmålet, så bruger jeg det når de står ude og sover, men kun sjældent hvis vi er ude og gå...

Anmeld

22. september 2010

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

Kan kun være enig.

En anden ting. Nu har det jo i de senere år været så moderne med mørke eller sorte barnevogne. Men har nogen af jer tænkt over hvilken bageovn den bliver når solen står på??
Tænk over hvor varm en mørk eller sort bil bliver, når I skal vælge jeres barnevogn.
Jeg har altid selv valgt lyse barnevogne til mine efter min gamle far mindede mig om det, inden jeg, for 100 år siden, skulle vælge min den første.
Blot en tanke jeg vil give videre til overvejelse.

Kærligst
Sussie

Jeg har så lært, at fordi vognene er lavet af stof, og alle ventileret lige godt/skidt, er farven altså underordnet

Anmeld

22. september 2010

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

Jeg har så lært, at fordi vognene er lavet af stof, og alle ventileret lige godt/skidt, er farven altså underordnet

Dejligt at tingene har udviklet sig

Anmeld

22. september 2010

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

Dejligt at tingene har udviklet sig

jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.