Graviditet & Gigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Anette&Sophia

er bare bange for at det går udover min skole, hvis det nu sker inden sommeren 2011. ( altså at jeg bliver gravid ) 

og det såre mig så meget, for vil så gerne. det har altid været en drøm for mig at stifte familie, men håbet dør lidt engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

anetteb skriver:

er bare bange for at det går udover min skole, hvis det nu sker inden sommeren 2011. ( altså at jeg bliver gravid ) 

og det såre mig så meget, for vil så gerne. det har altid været en drøm for mig at stifte familie, men håbet dør lidt engang imellem

hvad læser du?

det er svært.... som du nok ved er det meget belastende for ryggen at sidde....men hvis du sørger for at få trænet musklerne op først, aflaster du leddene osv... det er meget vigtigt...

du skal ikke give op!

Anmeld

25. september 2010

Anette&Sophia

Læser hf enkeltfag.

så mine dage er ikke så lange, 2x 11-14 2x 8 - 14 og 8-12.

Har snakket med min papmor om det, og hun virker til at kunne forstå mig, ang. at blive gravid nu, pga min gigt. min far er heller ikke så "far-agtig" omkring det, men resten af "flokken" ved jeg ikke hvad ville sige. 

Anmeld

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

anetteb skriver:

Læser hf enkeltfag.

så mine dage er ikke så lange, 2x 11-14 2x 8 - 14 og 8-12.

Har snakket med min papmor om det, og hun virker til at kunne forstå mig, ang. at blive gravid nu, pga min gigt. min far er heller ikke så "far-agtig" omkring det, men resten af "flokken" ved jeg ikke hvad ville sige. 

i mine øjne er det "jo før jo bedre".... gigten går kun een vej...

nu spørg jeg direkte... får du trænet?

det kan godt ske at jeg er lidt irriterende omkring dette, men jeg har måttet føle på egen krop hvor vigtigt det er...

jeg tør nærmest ikke lade være mere og gør det også for mit barns skyld... hun skal have sin mor i lang tid jo...

Anmeld

25. september 2010

Anette&Sophia

Træner på gulvet herhjemme. Har en dvd " stærk ryg - flad mave" :-)

Anmeld

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

anetteb skriver:

Træner på gulvet herhjemme. Har en dvd " stærk ryg - flad mave" :-)

det er helt sikkert bedre end ingenting:0) den har jeg også...

efter min graviditet fandt jeg ud af hvor sdtort et fjols jeg havde været, ikke at holde den træning ved lige...

så det er mandag, onsdag og fredag 1½ time.... ryg mave og arme og ben.... samt kondition... og det gør en verden til forskel for smerterne... og styrken....

Anmeld

26. september 2010

Anette&Sophia

ja :-)

ville være rart hvis man kunne planlægge en fødsel til en to - tre måneder efter jeg var færdig med HFén :-) hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.