Vil lige sige, at det IKKE er fordi katten kan lugte modermælken, at den vælger at ligge sig på baby. Den største grund til at katte ligger sig på baby er fordi, baby er varm. Katte vil som regel helst ligger der, hvor der er dejlig lunt og baby har altid en dejlig krops temperatur 
Selv har min kæreste og jeg en dejlig rødhåret hankat, Bastian, på lige godt 1 år. Han har på intet tidspunkt lagt sig eller forsøgt at ligge sig på Alexander. Faktisk siger Alexander ham ingenting. Han snuser til ham i ny og næ, men det er os det. Og når Bastian en gang imellem hopper op i barnevognen, (det kan ikke undgåes, at det sker), så sker det kun, når Alexander ikke er i den.
Efter vi har fået Alexander er han blevet meget jaloux og søger vores opmærksom næsten hele tiden. Jeg får så dårlig samvittighed, når jeg ikke har tid til at kæle for ham. Men ser så frem til den dag, hvor Alexander er så stor, at han får interesse for Bastian - Så får Bastian verdens bedste legekammerat og kommer absolut ikke til at mangle opmærksomhed 
Det med at kattene kan blive jaloux er også noget vi er lidt nervøse for, da i hvert fald to at vores katte er vant til at ligge hos os om aftenen og hygge.
Alle tre er kastererede, så de burde ikke begynde at strinte og de at alle tre udekatte, så de kan altid smutte ud hvis de keder sig.
Barnevognen har vi også tænkt på, men der må de nu godt ligge ovenpå bare ikke nede i den og det kan vel løses ved at ligge fx et net eller et regnslag over 
Ellers må vi bare vente og se. Går det ikke med den lille ny og misserne, må vi jo af med misserne. De er kun 3, 3 og 2 år gamle, og har været med til at flytte en gang og der var det ikke noget problem, så det burde ikke være det helt store for dem hvi de ender med at skulle sælges/gives væk.
Men nu må vi se hvordan det går. Nu skal vi jo heller ikke tager sogerne på forskud