2606peanut skriver:
hvor er det rart at vide vi ikke er de eneste der har problemer med sp. Hun får mig virkelig til at tvivle på mig selv. Men jeg har efterhånden så ondt i mine kinder af konstant at side med et påklistret ssmil mens jeg siger. Ihh du kigger på mor. Nu kigger du ud af vinduet. Ja nu er du ked. Nu kigger du på mor ja du gør. Og nu kigger du ud af vinduet. Næh hvor du snakker, var det et lille smil? Ihh hvor er du dygtig.!!!! Men næh nej jeg gør stadig ikke nok. SUK
Hun påstår lige frem at han er psykisk underudviklet?
Ej helt ærligt. Må han da lige få en chance for at komme til verden og vende sig til livet uden for mors mave...
Syntes du lyder til at gøre alt for dit barn. Men der skal også være følelse og dybde bag. Du skal mene det du siger - lad det komme fra hjertet. De små kan sagtens føle hvordan du har det - er du nervøs og usikker, vil det smidte af...
Min svigerinde snakked også meget med deres dreng, men der var intet bag ordene, så han 'lytted' heller ikke ordenligt efter og de havde ikke det der bånd mellem sig.
Jeg frygted hvert besøg - for vidste at uanset hvad han kunne eller ej, var det ikke godt nok. Frederic har altid været den der kan fordybe sig i ting og elske at finde små detaljer og undersøge. Han har været logisk tænkende helt fra lille.
Når hun begyndte kunne jeg sige; prøv at se alle de andre ting han kan som han ikke skulle kunne endnu. Han er god til nogle andre ting end lige din sorte bog siger.
Men her gør Frederic ting i Frederic's tempo - hverken i dit eller i mit.
Anmeld