dorthemus skriver:
Hmm det synes jeg er en lidt for hurtig konklusion at drage 
Runa var bestemt ikke understimuleret....jeg har sludret og snakket og sunget i et væk med hende og hun har nydt det og smilet, bare ikke så konsekvent
Hvordan er han når I er sammen med ham?..er han opmærksom og interesseret i jer og det der foregår omkring ham? Runa fulgte altid med i alt med en lille bekymret rynke i panden...jeg tænkte tit på, hvad der mon foregik inde bag 
Det ændrede sig for alvor for en 2-3 uger siden...nu pludrer, smiler og griner hun. Hun er så opmærksom på én når jeg og andre taler til hende og hun er ved at dø af grin når man efteraber hende 
Jeg er sikker på, at så længe man taler med sit barn, synger og i det hele taget inddrager barnet naturligt i hverdagen som ethvert andet medlem af familien, så kan det ikke gå galt.

Det syntes vi også det er.
Altså, han er meget opmærksom på ALT. Han rynker faktisk også tit panden når han kigger rundt

Han kan nogen gange se meget alvorlig ud:I
Jo han kan sagtens smile og pludre til os, det er bare ikke så meget han gør det

Vi taler rigtig meget med ham og fortæller altid hvad der sker og hvad vi laver. Men vi stoppede en del med at synge efter sp sagde at vi skulle tale til ham som et voksent menneske og holde lange pause, får at vente på hans svar. Jeg plejede og lave sådan nogle sjove lyde mens jeg kilde og nussede ham på maven, men det var ogsåforkert, i følge sp

Er bare blevet så rundt på gulvet over hvad der er rigtigt og hvad der er forkert vil jo så gerne gøre det rigtige så han lære det han skal

Det eneste er at han rigtig ofte stadig bare begynder at græde ud af det blå. Han ligger og vi snakker og han smiler lidt og så på et split sekund, slår han over i gråd