må man bruge en varm klud på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Muffinmor

isabellamor skriver:

bare ikke en varmedunk. det er nemlig ikke godt.. fik jeg at vide.

hvorfor ikke en varme dunk? jeg har været tæt på at ligge en i ryggen her de sidste par dage da jeg har haft rigtig kraftige pluk veer og de bare har spændt så meget at min ryg har gjort så ondt. Og det eneste der hjælper er et meget langt varmt bad, tænker at en varme dunk er lidt ligesom et varmt bad måske bare uden massagen fra strålerne.

Eer 41+2 i dag så håber ikke det vare længe nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Trolde_mor

Hihi herhjemme bruger jeg varmepude og oplader på den bærbare og er 39+0, og Kian har det strålende

Det hjælper nemlig på smerterne og så længe du ikke bliver dårlig eller noget, skulle der ikke være nogle problemer

Anmeld

22. september 2010

Isabella_mor

Roxi skriver:

hvorfor ikke en varme dunk? jeg har været tæt på at ligge en i ryggen her de sidste par dage da jeg har haft rigtig kraftige pluk veer og de bare har spændt så meget at min ryg har gjort så ondt. Og det eneste der hjælper er et meget langt varmt bad, tænker at en varme dunk er lidt ligesom et varmt bad måske bare uden massagen fra strålerne.

Eer 41+2 i dag så håber ikke det vare længe nu

den må bare ikke være alt for varm.. det fik jeg at vide da jeg var indlagt med forstoppelse dog. men jeg spurgte ad om man måtte bruge varmedunk når man var gravid. og de frarådede det da baby ikke har godt af alt for meget varme.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.