må man bruge en varm klud på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.270 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. september 2010

betiinsen

Hej derude

er 5+3 henne, og får nogle gange ret ondt om natten, altså kraftige mens smerter tror jeg. så har jeg i to dage når det gjorde ondt, haft en lidt varmere klud liggende på maven. er det farligt eller skadeligt for barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

betiinsen

igen der ved det?

Anmeld

22. september 2010

FamilenStorm

Hejsa..

Og tillykke med graviditeten

Hvor træls at du skal have så ondt.. Men er formentlig bare din livmoder der er vedat strække sig..

Nej det er ikke farlig at ligge en varm klud på maven.. baby vil have  det fint..  Det er kun hvis du bliver dårli af det.. så forsæt d bare med det.. 

Anmeld

22. september 2010

Laulund87

Jeg kan ikke forestille mig det skulle være skadeligt Jeg havde de ondeste menssmerter indtil uge 10, tror jeg.

Smart med en varm klud, det havde jeg ikke tænkt på

Anmeld

22. september 2010

betiinsen

okay.. har faktisk været til en gyn. undersøgelse i mandags, og han sagde det hele så fint ud, men har forklaret ham at jeg har meget ondt, også om natten så jeg ikke kan sove.. Så skal undersøges igen idag.. er bange for der er noget galt.. Der er nemlig ikke mange der har fortalt at de havde meget ondt i starten...

Har ondt som meget kraftige mens. smerter, men ikke i den ene side eller noget, og bløder heller ikke.. såååå håber alt er fint..

Anmeld

22. september 2010

trine1989

betiinsen skriver:

okay.. har faktisk været til en gyn. undersøgelse i mandags, og han sagde det hele så fint ud, men har forklaret ham at jeg har meget ondt, også om natten så jeg ikke kan sove.. Så skal undersøges igen idag.. er bange for der er noget galt.. Der er nemlig ikke mange der har fortalt at de havde meget ondt i starten...

Har ondt som meget kraftige mens. smerter, men ikke i den ene side eller noget, og bløder heller ikke.. såååå håber alt er fint..

jeg vil lige   for at alt er som det skal være...

jeg vil dog sige at jeg også havde meget slemme mens lignende smerter de første par uger og så gik det over. Ved også at flere herinde har oplevet det. så forhåbentlig er det ¨bare ¨ det

ved hvor onde de kan være...

Anmeld

22. september 2010

Silas&Mille

Jeg havde også meget ondt i starten præcis som mens smerter. Jeg har dog altid MEGET kraftige mens smerter, så jeg tænkte så længe smerterne ikke er helt lige så slemme som ved mens og jeg ikke begynder at bløde så er det hele som det skal være

Tror bare det er dit understel der gør klar og øver.

Og det er det også er 25+0 i dag

for at alt er vel med den lille spire

Anmeld

22. september 2010

betiinsen

tak piger, håber også alt er som det skal være.. har også normalt meget slemme mens smerter, dvs. altså inden jeg tog p piller. Dengang fik jeg nogle ekstra piller for det..

Håber alt er godt

Anmeld

22. september 2010

Isabella_mor

bare ikke en varmedunk. det er nemlig ikke godt.. fik jeg at vide.

Anmeld

22. september 2010

betiinsen

okay super, så bruger jeg en klud istedet tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.