Serina på nu 8½ måned opfører sig præcist som det scenarie du beskriver .. i hvert fald de 2 gange om ugen hvor far møder kl 8 og derfor er nødt til at gå midt i morgenmaden... de andre dage møder han kl 10 så der er det ikke så slemt ... der har de nået at lege og hygge inden og nogle gange sover hun trygt i sin barnevogn når farmand tager afsted...
Det er allerværst om mandagen hvor far møder tager afsted kl 7.30 kommer hjem 16.30 og så tager afsted igen 17.30 og først er hjemme når hun er faldet i søvn... så der stikker hun i et hyl både midt i morgenmaden og midt i aftensmaden og vil slet ikke spise noget når hun er faldet ned igen ....
det er rigtig hårdt at være den der sidder tilbage ...
OG når far kommer hjem bliver hun HELT vildt glad .. suk .. hun skal da også være glad for at se sin mor ....
men men men ....
når far har været hjemme i 10 min tillader mor sig ofte at gå ud at ryge ( ja den last har jeg desværre endnu
- men ryger dog udenfor) ... hvis mor så går ud ad døren og glemmer at vinke til prinsessen .. H*** K*** et hyl ... og far får så travlt med at trøste ... Har fået at vide der sker det samme de torsdage hvor jeg tager bussen til kor og de ikke har kørt mig derind ...
det er mindst lisså hårdt at gå fra sin baby når hun er ulykkelig ...
... så hvor må det være hårdt for farmand at tage på arbejde
hov det blev vist lidt langt
men sådn går det når jeg først kommer igang 
Anmeld