Meget kort mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

miss freja

Sabrina skriver:

jeg følger lige med her for har lige pt prøvet noget lignende, men mit var det bare kun 3 dage hvor det næsten ikke har blødt, hvor jeg plejer i 7 dage og det plejer være meget de første 2-3 dage....?

Ja det er da noget underligt. Har du prøvet at teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

mortilfreja

miss freja skriver:

Takker  Men tror nu ikke den er der. Jeg vil alligevel teste, for en sikkerhedsskyld.

Jeg til bryllup på lørdag, så jeg vil jo gerne have en afklaring på om der er noget eller ej. Bare så man ved om man kan tillade sig at drikke lidt vin til maden og sådan

Jeg håber du får de to streger.. Hvornår tester du så?? Nu er jeg jo nysgerrig

Anmeld

22. september 2010

Sabrina

Nej har jeg ikk endnu, tør ikk rigtigt :p
Vil gerne være gravid, men er bange for at blive skuffet...
Det ved jeg ikk rigtigt, har du testet MissFreja?

Anmeld

22. september 2010

Sabrina

Sorry mente MortilFreja og ikk MissFreja

Anmeld

22. september 2010

miss freja

mortilfreja skriver:

Jeg håber du får de to streger.. Hvornår tester du så?? Nu er jeg jo nysgerrig

Jeg ved ikke helt om jeg skal vente til i morgen, så jeg kan teste med morgen urin... eller om jeg skal forsøge mig idag  

Anmeld

22. september 2010

Sabrina

Ja men har overvejet at gøre det i dag.... Skal meget tidligt op i morgen og i skole så der tror jeg ikk jeg har "tid" til det

Anmeld

22. september 2010

<3

miss freja skriver:

Hej tøser

Vi er gået igang med pb her sidst i juli md. Her i mandags fik jeg så mens, øv øv.

Men nu er det så bare det, at min mens stoppede allerede igår om eftermiddagen dvs. efter 1½ dag. Jeg plejer normalt at have mens i ca 4 dage, og jeg har aldrig prøvet at have mens så kort tid  Min cyklus har været rimelig stabil efter p-pille stop (27 og nu 29).

Har I andre prøvet sådan noget lignede? Bør jeg være bekymret eller søge læge?? Eller er det normalt at kroppen kan finde på sådan nogle ting efter p-pille stop? Nogle erfaringer?

1,5dags mens er ikke usædvanligt på ppiller eller lige efter er min erfaring.

Du skal kun undre dig hvis blodet kun er brunt eller det føles mærkeligt osv.

Anmeld

22. september 2010

miss freja

Kirle skriver:

1,5dags mens er ikke usædvanligt på ppiller eller lige efter er min erfaring.

Du skal kun undre dig hvis blodet kun er brunt eller det føles mærkeligt osv.

Jamen jeg er ikke på p-piller mere. Da jeg var på P-piller var min mens gerne 3-4 dage, og efter jeg er stoppet med p-pillerne, så har jeg haft mens i 4 dage.

Anmeld

22. september 2010

<3

miss freja skriver:

Jamen jeg er ikke på p-piller mere. Da jeg var på P-piller var min mens gerne 3-4 dage, og efter jeg er stoppet med p-pillerne, så har jeg haft mens i 4 dage.

Jamen det er ikke usædvanligt. Da jeg arbejdede på fertilitetsklinik så var tesen om ppiller at man pga. hormonerne både lettere blev gravid men også lettere mistede i det første halve år. Derefter er hormonerne ude af kroppen.

Som jeg sagde hvis din mens ellers var normal. Brunt, rødt, brunt blod - så er der nok ikke noget mærkeligt ved det. Ellers så test men jeg ville ikke regne med det hvis du ikke også har andre symptomer - desværre

Har du testet? Har du andre symptomer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.