Meget kort mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. september 2010

miss freja

Hej tøser

Vi er gået igang med pb her sidst i juli md. Her i mandags fik jeg så mens, øv øv.

Men nu er det så bare det, at min mens stoppede allerede igår om eftermiddagen dvs. efter 1½ dag. Jeg plejer normalt at have mens i ca 4 dage, og jeg har aldrig prøvet at have mens så kort tid  Min cyklus har været rimelig stabil efter p-pille stop (27 og nu 29).

Har I andre prøvet sådan noget lignede? Bør jeg være bekymret eller søge læge?? Eller er det normalt at kroppen kan finde på sådan nogle ting efter p-pille stop? Nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

SoffiLine

Efter min sidste rigtige mens, der fik begyndte jeg os at bløde, men det stoppede en halv dag efter. Overvejede ikke tanken om at jeg var gravid, men det var jeg

Anmeld

22. september 2010

miss freja

SoffiLine skriver:

Efter min sidste rigtige mens, der fik begyndte jeg os at bløde, men det stoppede en halv dag efter. Overvejede ikke tanken om at jeg var gravid, men det var jeg

Okay, jeg tog en test i lørdags, hvor jeg forventede at mens ville komme, men den var negativ. Hvornår kunne du så teste positiv?

Anmeld

22. september 2010

SoffiLine

miss freja skriver:

Okay, jeg tog en test i lørdags, hvor jeg forventede at mens ville komme, men den var negativ. Hvornår kunne du så teste positiv?

Jeg planlagde ikke at blive gravid, så havde det slet ikke i tankerne. Men da jeg testede var jeg lige knap 9 uger henne

Anmeld

22. september 2010

Happiness

miss freja skriver:

Hej tøser

Vi er gået igang med pb her sidst i juli md. Her i mandags fik jeg så mens, øv øv.

Men nu er det så bare det, at min mens stoppede allerede igår om eftermiddagen dvs. efter 1½ dag. Jeg plejer normalt at have mens i ca 4 dage, og jeg har aldrig prøvet at have mens så kort tid  Min cyklus har været rimelig stabil efter p-pille stop (27 og nu 29).

Har I andre prøvet sådan noget lignede? Bør jeg være bekymret eller søge læge?? Eller er det normalt at kroppen kan finde på sådan nogle ting efter p-pille stop? Nogle erfaringer?

Jeg tror det kan være p-pillerne der spiller et puds...

Jeg plejer at bløde i 6-7 dage. Sidst var det kun 2-3 dage. Og var desværre ikke gravid, håbede lidt på det.

Men kan jo godt være at du er heldig

Anmeld

22. september 2010

mortilfreja

miss freja skriver:

Hej tøser

Jeg ville nok prøve at teste igen.

Da jeg for 10 år siden blev gravid med min datter der blødte jeg oz lidt den første dag og dagen efter var det væk.. Jeg testede og sørme om den ik var positiv

Anmeld

22. september 2010

miss freja

mortilfreja skriver:

Jeg ville nok prøve at teste igen.

Da jeg for 10 år siden blev gravid med min datter der blødte jeg oz lidt den første dag og dagen efter var det væk.. Jeg testede og sørme om den ik var positiv

Ja jeg må nok prøve at teste så. Men jeg har ikke følelsen af at noget er anderledes i kroppen. Så tror ikke at jeg er gravid, men selvfølgelig skal man jo udelukke alle muligheder  Og det ville da være skønt hvis den var der nu

Anmeld

22. september 2010

mortilfreja

miss freja skriver:

Ja jeg må nok prøve at teste så. Men jeg har ikke følelsen af at noget er anderledes i kroppen. Så tror ikke at jeg er gravid, men selvfølgelig skal man jo udelukke alle muligheder  Og det ville da være skønt hvis den var der nu

Krydser for at den er der

Anmeld

22. september 2010

miss freja

mortilfreja skriver:

Krydser for at den er der

Takker  Men tror nu ikke den er der. Jeg vil alligevel teste, for en sikkerhedsskyld.

Jeg til bryllup på lørdag, så jeg vil jo gerne have en afklaring på om der er noget eller ej. Bare så man ved om man kan tillade sig at drikke lidt vin til maden og sådan

Anmeld

22. september 2010

Sabrina

jeg følger lige med her for har lige pt prøvet noget lignende, men mit var det bare kun 3 dage hvor det næsten ikke har blødt, hvor jeg plejer i 7 dage og det plejer være meget de første 2-3 dage....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.